Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi apua..mun miehellä on joku uudenvuoden plääni/yllätys mulle.
Mua ei oikee oo koskaan yllätetty millään ni mua jännittää ihan kauheesti. Viime yönkin unet meni pieleen, en pystynyt nukahtamaan ennen 3 yöllä...
Arvostan siis tosi paljon, mutta vihaan sitä kun stressaannun ja jännitän niin paljon. Mieskin jo kysy että oonko masentunut (great :D), kun jännitys vaikuttaa muhun lamaannuttavasti ja musta tulee lähinnä hiljanen.
Epäilemättä joku kiva juttu, mut hitto et jännittää!
Setelirahaa kai kuitenkin ?Söin hampurilaista. Rahalla.
No en osaa sanoa, lähinnä pelkään mitä se voisi olla, ajattelen aina pahinta. :DRehellisesti, vetäisitkö herneet, jos yllätys olisi kaiken tuon stressaamisen jälkeen vaikka uusi pottukattila ?
Se on muutenkin pirullista kertoa järjestävänsä ylläriä. Asettuu rima turhan korkeelle.
Kolikoilla maksoin, oli sopivasti taskunpohjalla ja sain halvalla. Joku kun ottaa joskus munalla, siksi tarkennus, rahalla.Setelirahaa kai kuitenkin ?
Itse syön toisinaan satasia ketsupin kanssa mutta ei ne mitään suurta herkkua ole.
Otitko toki munalla, ilman karvoja? Entä jätitkö mausteita muillekin?
*180FCB 179 byyreä
Olisiko hyvä dronella kuvailla raketteja ilmasta käsin.
Joku toki ampuu tonttiin sen koneen.
Perskele kun kaikki ilo viedään lapsilta. 15 v sitten vielä ja vanhempanakin rakennettiin omia pieniä lumilinnoja pihaan monta päivää, ellei viikkoja ja niitä sit räjäyteltiin UV:na. Suojalasit päässä tottakai, räjäyteltiin, ei rakennettu.jaahans, pitäisi mennä ostamaan pojalle paukkuja, ehdotuksia? Pakko mennä mukaan niitä ampumaan ettei kukkahattutädit tule itkemään kun junnu niitä paukuttaa. Joutuu kai pullo (tyhjä) kädessä siellä marssia kun ei ole noita kinoksia mihin saisi raketit pystyyn.