Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni se oli lähinnä levällään.Se oli taidetta.
Samaa ihmettelen. Taas reilun viikon tauko reenissäkin. Se tekee hallaa myös pääkopalle.Miks musta on tullut muutamassa kuukaudessa näin läski!?
"Nautimme kinkkukankku"Kuulin radiosta, että miesten Jouluun ei kuulu sillit, tortut ja piparit. Onely lihaisaa pakaraa. Vai kuinka se nyt ilmaisiinkaan, ei muista.
Minä syytän voimareeniä, että se ei kuluta samaan tapaan energiaa ja siihen myös tuollaisia viikon taukoja takana. Nooh, 2 viikkoa ja alkaa nollakolakausi.Samaa ihmettelen. Taas reilun viikon tauko reenissäkin. Se tekee hallaa myös pääkopalle.
Niin alkaa. Mutta mulla muodonmuutoksen on mahdollistanut high-carb'n'fat-low-protein -diet
Varmaan istuskelee jossain rotvallirreunalla pipa päässä.Missähän se Sanzen huligaani viipottaa.

Itsellenihän on tuo viikon tauko nykyään arkipäivää. Katotaan jos väliviikolla koittais vetää kolme kertaa. Siinä on viikon taukoihin tottunut kinkun kyllästämä kroppa kovilla.Samaa ihmettelen. Taas reilun viikon tauko reenissäkin. Se tekee hallaa myös pääkopalle.
Vastasin juuri oman kuus-viikkosen mummulle, kun uteli, että mitä toi haluais joulupukilta. Että kuulemma Ps4:n kahdella ohjaimella ja Fifa 16 siihen kylkeen. Saas nähä onko Pukki ajantasalla.Kuntit, oon miettiny helmikuussa syntyvälle lapselle joululahjaksi joko iosilla ohjattavaa quadrokopteria tai fallout nelosta. Kumpaa kannatatte? Fallout nelosen kylkeen joutuu toki ostamaan Ps4, mutta nää on näitä.