Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä olen kyl hirveen ylpeä itestäni, torstaina ostin karkkipussin ja tänään vielä tuhoan viimisiä.
Perjantaina ostin tosin pussin irttareita leffaa varten ja eilen meni muutamat muksujen namit ja pipareitten koristelunamit sekä sokerikuorrutetta ja niitä pipareita, mutta muuten ollu ihan ilman sokeria koko viikonlopun!

Aika holistinen ajattelutapa^^:p
Mäkin olen ollut ilman siideriä ja vodkaa koko viikonlopun, vain kaljaa ja viskiä.
edit. Ja nekin lääkkeeksi köh-köh.

Itse kävin juuri siellä uluvilassa. En nähnyt Annelia. Sen jälkeen motonetissa. Porin keskustaa välttelen. Liikaa ihmisiä. Puuvillassa joskus. Tälläi arkipäivisin aamusaikaan näkyy eläkeläisiä, työttömiä ja muita köyhiä kaikkialla.

edit. ajelin muuten eilen lähipitäjässä olevan kuukauden päästä suljettavan vastaanottokeskuksen ohi. Siellä poijjat haravoittivat pihalla.

Niin niin tosiaankin onko Anneli nyt vapaa ja päässyt kotiinsa Ulvilaan? Ei taida lapset mennä virpomaan tai myymään kalentereita siihen osoitteeseen. Tai jos ovat käyneet niin vanhemmat saa hyvät sävärit kun kuulee asiasta.

Aaaaaaaa!!
Heatseekeriltä luulis löytyvän giffi tästäkin tilanteesta.
Kuulemma löytyi, käski laittamaan tänne.

Lick1.gif

Back
Ylös Bottom