Pitää varmaan ens kerralla sanoa että älä tyydy pelkkään silmänruokaan:p
Mulla tulis tuommosesta kommentista varmaan vähä oksennusta suuhun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää varmaan ens kerralla sanoa että älä tyydy pelkkään silmänruokaan:p
Vihapuhetta! Nyt eivät eduskunnan pun.vih. naiset kyllä tykkää, kun tuolla lailla vertaat heitä kaupungilla juoksentelijoihin.Inhoan jouluhössötystä. Ja varsinkin niitä ihmisiä, jotka juoksee kuin päättömät kanat tuolla kaupungilla hiki päässä ja hullunkiilto silmissä. Hyi. Nyt on onneksi kummallekin kummilapsoselle joululahjat hommattu. Kävi yllättävän kivuttomasti.
Onko neiti etsimässä jouluksi kovia paketteja ?Mulla tulis tuommosesta kommentista varmaan vähä oksennusta suuhun.
No en mä nyt niin ruma ole.Mulla tulis tuommosesta kommentista varmaan vähä oksennusta suuhun.
No en mä nyt niin ruma ole.Mulla tulis tuommosesta kommentista varmaan vähä oksennusta suuhun.
Sanzenberger heittää vaan rispiitä ja maalaa seiniä. Ei sillä oo aikaa nyt aikaa kehittää maailmaa.Ei se enää ole.
Nyt se peili on männynkyljessä.
Missähän muuten Sanzenberger.
Onko neiti etsimässä jouluksi kovia paketteja ?
No en mä nyt niin ruma ole.
Niin se miekka ruostuu ja tylstyy, kun ei pidetä tupessa jatkuvasti.Vähä tylsä. Oot selkeesti ruosteessa.
Ja sitten ehkä seksikkäintä mitä tässä ketjussa on pitkään aikaan nähty:
Onko tuolle sitten mitään järkevää käyttöä. Tuskin.
Katotaan jos huomenna kerkiää, on jo kääreissäKoska mun aivovasara pääsee postiin? :D

Mitäää :D Hullu nainen. Vai saatko unta katkon jälkeen välittömästi? Silloin ei niin paha. Mutta itelle ainakin on perus välillä viikollakin nukkua yli 8h unet. Normisti sellasta seiskaa viikolla ja vkl sitten kahdeksaa tai yli.9h unet! Ei mitään tietoa millo oisin nukkunu 9h ilman katkoja! 2012 jouluna pääsin yhtenä yönä melkei kaheksaan tuntiin :D

Huonosti oon nukkunu monta vuotta, tää syksy ollu yllättävän hyvä! Aikasemmin nimittäin melkeinpä joka yö meni tunti tai pari valvoessa. Nyt on onneks tommoset yöt vähentyny huomattavasti! Jospa tässä osais vielä joskus nukkua :DMitäää :D Hullu nainen. Vai saatko unta katkon jälkeen välittömästi? Silloin ei niin paha. Mutta itelle ainakin on perus välillä viikollakin nukkua yli 8h unet. Normisti sellasta seiskaa viikolla ja vkl sitten kahdeksaa tai yli.
Toisaalta, hyvähän se on jos pärjää vähemmällä![]()
No niin kuntit, jouluvalot on nyt asennettu