Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihme kokkelinokka!
Jollaki se on pää saatava sekasi perjantain kunniaks! Eiku... Nyt ymmärrän miks kissa ei arvosta ku puristaa pullosta hapot sen nenään :D Pisti ikävämmin ku nenämahaletkun laitto, mut onneks oli paljon lyhkäsempi kipu. Kerkes vaa säikähtää mukavasti, että mitä ihmettä ny tapahtuu :D

Viimeksi muokattu:
@Kuparikatto
12341462_1093175104026986_3236206238630977892_n.jpg

"Jos AR toimii, sitä ei ole viritetty tarpeeksi. Jos se ei toimi, sitä on viritetty liikaa" :)

Älä lässytä.

Enkä mä sitäpaitsi omilla rahoilla mitään osta. Paitsi karamellia ja persepaperia.
Kyl mä ny sen hiffasin. Jos joku muu maksaa, niin kannattaa ostaa auto, jonka ostaisit jos huoltojen ja korjausten hinta tai jälleenmyyntiarvon tippuminen ei haittaa ns. vittuakaan. Toisin sanoen vaihtoehdoiksi jää Alfa tai Bemari ;)

Eikä jää ku Audi ja Mese.

Mesekin tullut nyt kuvioihin kun keski-ikäisyys vaanii nurkan takana. Pitäs ajaa vielä parta pois ja kasvattaa pensseleistä kunnon himonussijat. Sit ei puutu ku silkkitakki ja kulmahousut.

No ei kai. Jokaisella nyt on omat kriteerit, mun vaan sattuu olemaan ne oikeat.

edit. Jumalauta, telkkarissa oli äsken kamelinvarvassuoja!

Viimeksi muokattu:
Kyllä suomalainen mies on sitte mahtava otus, oikea kabanossien kuningas jos en paremmin sanois. Mutta Entwine toimi livenä törkeän hyvin.

Back
Ylös Bottom