Mopsy80
Hopeless Gage
Edelleen nenä osittain tukossa ja yskittää, mutta kurkkua ei särje ja silmätulehdus alkaa parantua, johan tässä kohta 4 viikkoa on podettu :(No ei näköjään. Joko sulla on helpottanut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleen nenä osittain tukossa ja yskittää, mutta kurkkua ei särje ja silmätulehdus alkaa parantua, johan tässä kohta 4 viikkoa on podettu :(No ei näköjään. Joko sulla on helpottanut?
Varmaan aika lähelle 4 viikkoa itsellä ollut nokka tukossa. Nyt se vaan vuotaakin jo ihan omiaan siihen päälleEdelleen nenä osittain tukossa ja yskittää, mutta kurkkua ei särje ja silmätulehdus alkaa parantua, johan tässä kohta 4 viikkoa on podettu :(

Mulla on kans ohimenevästi ilmennyt samoja haluja! Ehkä se ois iha ok käydä vähä hiihtää, ku ei pariin vuoteen oo suksiin koskenu. Paitsi viime talvena sukset kaatu porukoilla eteisessä nii nostin ne takas pystyyn. Onneks sukset on kaukana ja aikas lämpösen olosta pihalla nii voi uskotella, ettei ne ois tämmösellä kelillä luistanukaan :DTekee mieli hiihtämään. Parantuukohan tästä halusta jekkuglögillä vai pitääkö hakea antibiootteja?![]()
Mulla on kans ohimenevästi ilmennyt samoja haluja! Ehkä se ois iha ok käydä vähä hiihtää, ku ei pariin vuoteen oo suksiin koskenu. Paitsi viime talvena sukset kaatu porukoilla eteisessä nii nostin ne takas pystyyn. Onneks sukset on kaukana ja aikas lämpösen olosta pihalla nii voi uskotella, ettei ne ois tämmösellä kelillä luistanukaan :D
Kisakamppeet löytys iteltäkin, onneks painaa lähemmäks 10kg liikaa niille :D Voi vedota liian löysiin suksiin, kun ei jaksa. Oma kuntohan on erittäin hyvä, siinä ei voi olla mitää vikaa... 07-08 oon viimeks hiihtäny talven "kunnolla", sillo tais kyl kilometrit jäädä silti jonnekin 700 paikkeille. Sen jälkeen kerran pari talvessa tullu käytyä, paitsi noi pari viimestä talvea :D Joululomalla tavotteena käydä hiihtämässä, toivottavasti ei ois lunta nii ei tarvis käydä....Minä oon hiihtänyt viimeks intissä viime vuosikymmenellä. Hyvä kelikään ei auttais kun ei mulla ole edes suksia :D Tai on kyllä ihan kilpavehkeet jossain porukoiden varastossa, mutta ne on juniorikokoa. Hauska ois testata osaanko enää yhtään.
Ei ne isot pojat vissii huijannu siin asiassa et absintista tulee elämäsä pahin krapula.![]()
Monen vuoden tauon jälkeen tein tänään vakioveikkauksen. Nyt vois sen millin puoliskan ottaa.