Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

EIlen illalla alko kurkkukipu, päänsärky, joka paikan särky. Aamulla vääntäydyin harkkaan sillä ajatuksella, että kaverit voi tehä hommat ja mä kattelen vierestä. Olivatkin reppanat sen verran hajuherkkiä, että mä sitten pääsin hommiin. Muutama kävi jeesaa välillä ja poistu yökkii tarvittaessa. Pari katto suosiolla parin metrin päässä ja yökki siellä.

Kuulostaa hyvältä harkalta.

Etelä-pohjanmaalaiset sitten lukittautuu kotiinsa viikonlopuksi, vuoraa itsensä tyynyillä ja liikkuu vain ryömien. Terveisin tulevan viikonlopun turmapäivystäjä.

Etelä-pohjanmaalaiset.

Ei noin voi sanoa. Etelä-Pohjalaiset.

Ai niin. Minä näin yksi yö sellaista unta, että käytiin sukeltelemassa jossain junaturmapaikassa. Sielä oli paljon kuolleita ja yksi niistä heräsin henkiin eikä päässyt sieltä junasta pois vaikka yritin auttaa. Minäkin meinasin hukkua ja heräsin siihen ku oli joku hengityskatkos tai pidätin hengitystä. On ollut vähän työstressiä.

Obduktio. Kavereilla otti vähän koville mm. mahan avaaminen. Rentottava hommaa. Viime kesästäki oli näköjää jotai hyötyä ku ties vähä mitä pitää tehä, vaikka ite ei oo avauksia tehnykään.
Mun mielestä kuulostaa mielenkiintoselle, ei yököttävälle. :D

Back
Ylös Bottom