Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitkävedossa osu 4/6 oikein mutta pelicans voittikin Tapparan 4 - 3 ja tps voitti kärpät 1 - 0. Olin alkuun ihan fiiliksissä että kerrankin mahdollista voittaa jotain, mutta vitut.

No viikon päästä tulee veronpalautukset, ihan kiva lisä näin päivärahojen lisäks, kohta nousee päivärahatkin.

En oo koskaan käsittänyt, miksi ihmeessä kukaan juo tuota pallun jaskaa. "Konua", viinaa ja sokerivettä sekaisin, hirveetä paskaa.
Moukka.

Oikeasti tuota kyllä juo mieluummin kuin suurinta osaa halvoista konuista. Kakkosen versiossa sekoitussuhde oli vielä aavistuksen enemmän omaan makuun. Siinä ei enää ollut sitä pientä epämiellyttävää potkua, joka ykkösestä tulee juodessa. Drinkkien komponenttina ykkönenkin kyllä aivan mainio (jallumuuli yksinkertaisimpana).

Oikeasti laadukkaat viskit ja konut sitten oma juttunsa.

EIlen illalla alko kurkkukipu, päänsärky, joka paikan särky. Aamulla vääntäydyin harkkaan sillä ajatuksella, että kaverit voi tehä hommat ja mä kattelen vierestä. Olivatkin reppanat sen verran hajuherkkiä, että mä sitten pääsin hommiin. Muutama kävi jeesaa välillä ja poistu yökkii tarvittaessa. Pari katto suosiolla parin metrin päässä ja yökki siellä.
Nyt pitäs tehä päätöksiä onko mitää järkeä lähteä sunnuntaina kisaamaan kun olo on mikä on... :/

E: Ei noissa normaaleissa Jalmareissa mun suuhun mitään epämiellyttäviä jälkipotkuja ole. Normi brenaa, jota ei ole tarkoitettu maisteltavaksi.
Maista rinnan ykköstä ja kakkosta. On hämmästyttävää, jos et huomaa eroa. Ykkösessä on enemmän särmää, mikä nyt on ihan looginen seuraus siitä, miten nuo tehdään.

En mä silti edelleenkään tajua, miksi joku vapaaehtoisesti juo Jallua. Sen voin vielä jotenkin ymmärtää, jos joku siitä saa hyviä drinkkejä aikaan, niin tehköön.
Jos on tarkoitus juopua, niin keksin samasta hintaluokasta x-sataa parempaa vaihtoehtoa.

Maista rinnan ykköstä ja kakkosta. On hämmästyttävää, jos et huomaa eroa.

Tuon tastingin takia en viitsi kotipulloa avata. :)

Tarkoitin lähinnä sitä, ettei noista mikään ole siinä määrin "hyvää", että niitä olisi mielekästä "maistella" (jälkipotku sinällään ei ole maistelua, mutta sellaista ei ole mun suuhun tullut). Samalla perusteella, kun mikään ei ole perustellun hyvää, sen toisen vielä-huonommuuskin on kyseenalainen määritelmä. Yksittäin juotuna ykkönen ei ole nielaisun jälkeen ravistellut. Täytyypä seuraavalla kerralla ottaa tiukempi analysointi.

Ei tajuu, mitä rokkenrollia on juoda litkua, jonka "maku" on sokerilla pehmennetty, jotta sitä ois niinku kivempi lipitellä.
No joo, jätetään Jallu rauhaan, juokoon ken tykkää :)

^Siis rokkarit tuntuvat sitä juovan. Kai se siis on rock. :)

Mä olen juonut vapaaehtoisesti, kun on tarjottu. Oma ostos tuosta ryhmästä olisi mieluummin esim. laku tai salmari.

Pyrstö. Hyvä pyrstö olikin kaupungilla. En unohda hetkeen.

Jaahas, jos vaikka pihistäs sumpit ja sen jälkeen selais internetsiä taas vähän läpi.

Back
Ylös Bottom