Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama homma. Toukokuussa vois taas heräillä siistimään itteään seuraavan vuoden kesäks.
Kerkesin urheilun jälkeen tossa lätkää katsellessa pari belgi-blondia kiskaseen eikä yhtään harmittanut se fakta, että ne valahtaa tonne keskivyötäröä koristamaan. Kai sitä vois aloittaa jonkun kesäkuntoon 2018 proggiksen, jota voi aina loppuvuodesta siirtää.

Ässät!

Hyvä, ettei vaarallisia vaivoja. Mulla on jostain syystä häntäluu hirviän kipiä, en kyllä ymmärrä kuka minua on taas persiiseen porannu. Hö. No mutta. Mitäs miekkoset ja naikkoset aikoo tänään? Minä pistin villisti lahosuojaa silimään ja lähen käymään lähipubissa. On elävää musiikkia siellä.
Eihän kaira nyt nuorena plikkana vielä lahoa!

Tulin juuri gymiltä. Söin paninin ja nyt saunoon tovereille. Illasta en enempää tiedä, mutta ei varmaankaan sen kummenpia.

Vittu mitä rahtimaksuja noi repii jos tilaa jenkeistä tavaraa, jos ne edes suostuu lähettämään ulkomaille, ihan törkeetä.
Kiinasta tulee free shipping, on se kumma homma.

Illasta en enempää tiedä, mutta ei varmaankaan sen kummenpia.
giphy.gif

Back
Ylös Bottom