Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

suojatkaa kuulonne
Suosittelen. Suosittelen myös pysymään poissa ns puhuttelupuolelta, paineaalto lennättää jopa irman mereen.

Kutkuttaisi hiukan aloittaa pieni tussariprojekti. Nyt jos homman laittaa vireille niin ampumaan sillä pääsisi ehkä jo tulevana suvena. Toisaalta eihän niitä koskaan voi liikaa olla....

ei etelleenkään pese vanhaa viikatetta, liian iloista
Kyllähän siellä tuttu soundi on edelleen, mutta ei tää toki klassikkobiisien rinnalle yllä. En tiedä onko sieltä vastaavaa matskua kyllä odotettavissakaan.. ehkä tietyt levytkin on niin paljon aikaan sidottuja ja jotain sopivien sattumien summia, että jos bändin uralla parikin kertaa loksahtaa hyvin kohdalleen, niin se on jo paljon.

giphy.gif

mursuke irma negative

ei ole ehtiny

Kyllähän siellä tuttu soundi on edelleen, mutta ei tää toki klassikkobiisien rinnalle yllä. En tiedä onko sieltä vastaavaa matskua kyllä odotettavissakaan.. ehkä tietyt levytkin on niin paljon aikaan sidottuja ja jotain sopivien sattumien summia, että jos bändin uralla parikin kertaa loksahtaa hyvin kohdalleen, niin se on jo paljon.

eniten tuoreissa kappaleissa häiritsee ne korttipelisanoitukset, vanha kunnon kuutamo, kaiho & katkeruus on sitä Minun makuuni viikatetta

mutta häiritseepä uusi apulannan kospel kappalekkin niin paljon että en kostoksi mene etes tänään GAYkalle vaikka olisivat paikkakunnalla

montakohan vuotta siitä on aikaa kun olen viimeksi tehnyt vastaavan ratkaisun, yli 10

Multa vedettiin tiistaina tuo viisuri irti ja se on vieläkin aivan hirveen kipeä. Ja sieltä kolosta tulee ihan tosi pahan makusta juttua välillä. Yyyh.

mitä mieltä,kuntit,Te olette seuraavasta asiasta

Minun mielestäni kuolemanvaara on aina tasan 100%

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2015111320657437_el.shtml

-Jo noin kuuden alkoholiannoksen nauttiminen viikossa nostaa merkitsevästi kuoleman riskiä.
-Parikymmentä annosta viikossa juovilla kuoleman riski on jo yli kaksinkertainen verrattuna vähän alkoholia nauttiviin

Mä oon kelaillut eläväni tosi vanhaksi, kun tupakoinnin lopettaminen pidensi elinikää jokusen vuoden. Alkon käytön lopettaminen pidentää vaikka vuoden. Aloitan ja lopetan joka viikko, joten vuodessa tulee elinikää 52 vuotta lisää. Jumalauta, mikä Metusalemi musta tulee.

eniten tuoreissa kappaleissa häiritsee ne korttipelisanoitukset, vanha kunnon kuutamo, kaiho & katkeruus on sitä Minun makuuni viikatetta
Täytyy myöntää, että mulla on tosi huono tuntuma uusiin lyriikoihin, mutta vanhassa matskussa, jota on jonkin verran kuunnellutkin, on kyllä eittämättä tunnelmaa.

Ja livenähän bändi on edelleen kova.

muoks. voisko ton alko-sanan käytön lopettaa. Pretty please with sugar on top.

Back
Ylös Bottom