Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi teitä himotreenaajia. Itse pidän nykyisellään saavutuksena, kun ehdin yhden (1) kerran viikossa puntille, ettei ihan kaikki lihat katoaisi. Ei silti, tuo on edelleen ihan oma valinta ja oon kyllä toistaiseksi ihan tyytyväinen tähän rytmiin.

Oli mulla asiaakin: Pata vei huikeen matsin. Vastustajallekin kyllä annettava kiitosta hyvästä pelistä.

Nyt tämä sekoilu saa luvan loppua ja mennään taas asiaan:

12227156_1084069281604235_8479293243116676515_n.jpg

Miehet ovat kranttuja.

Ei saa yleistää. Itse yritin kerran astua "hieman revehävartaloista" (joulu)kinkkua. Mutta olin hirrrveen hirrrveen humalassa. Ja siitälähtien selvispäi ettei toistuis. Onneks sekin jäi yritykseksi. Koska ei niin humalassa olekaan.

Anteeksi jos loukkasin. Kyllä isoillekkin on astujansa.

Mopsin kohtalo on kyllä kamala. Teen kaikkeni että en vaimolle moista soisi. Ei oo aina samaa mieltä.

Sikkejä noi naiset. Taas pilaamassa hienoja asioita.

Niin en mä kamalasti edes tykännyt siitä ekasta poikaystävästä mutta olihan se silti loukkaavaa, ettei edes yrittänyt. Eikö.

En viettänyt eilen minuuttiakaan parisuhdeaikaa, enkä edes omaa aikaa, ellei pikaista suihkussa käyntiä lasketa. En syönyt edes iltapalaa etten lihoisi. Nukkumassa olin silti vasta 23, heräsin 2 kertaa miehen yskimiseen ja kerran lapsen mylvähdykseen, 7:10 soi kello.

Ja se on perjantai 13. päivä nyt.

Olin jo aikeissa postata perjantain ja futherin ratoksi tissit, mutta fb:stä löytyikin jotain paljon parempaa.

11988399_993334830689906_4788455926164006275_n.jpg

Mein Gott!

Minua väsyttää myös. Heräsin klo. 8, vaikka kello oli soittamassa vasta ysiltä. Nooh, tulihan sitä silti sellainen ysituntinen tempaistua, joten reilusti normia enemmän. Illalla varmaan jaksaakin sitten perussuomalais- tai post script-aikaa.

Syötiin eilen muuten simpukoita lätkäpeliä katsellessa. Jotenkin ristiriitanen yhdistelmä, jonka oikaisin juomalla kolme olutta.

Back
Ylös Bottom