Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta jos menet esittäytymään lekurille oikein surkeana, saata saigulia ja ab-kuurin, jonka toki jätät valveutuneena kansalaisena ostamatta. Saigulin turvin taas saat nukuksia pari päivää kotona ja taas se elämä alkaa hymyillä
Hmm. Saan olla jopa 5pv tarvittaessa pomon luvalla pois töistä niin en sen takia viitsi ruuhkauttaa työterveyttä... Mutta ei olis eka kerta kun jätän lääkekuurin hakematta. Punkku ja jekku toimii paremmin pienemmillä sivuvaikutuksilla.

Hmm. Saan olla jopa 5pv tarvittaessa pomon luvalla pois töistä niin en sen takia viitsi ruuhkauttaa työterveyttä... Mutta ei olis eka kerta kun jätän lääkekuurin hakematta. Punkku ja jekku toimii paremmin pienemmillä sivuvaikutuksilla.

Käytä nenäsumutetta/sarvikuonoa niin pysyy ontelot avoimenpana. :)

Mikä se sarvikuono.

Siis ei se elukka.

Sellaista oikeata sarvikuonoa vois olla kevyen vittumaista ruveta tunkemaan nenään.

Saatavuuskin Suomessa aika kehno.

En muista oonko jotain pirun nasolinia koittanut suihkia itekin nokkaan, ja siitä ei kyllä hirveästi iloa ollut.. muksuna semmoinen höyryhengitysvekotin sen sijaan alkoi parin kolmen päivän aikajänteellä jo jeesaamaankin.

Oon vetänyt kohta viikon Otrivin mentholia. Eikä mulla kuitenkaan edes ole mitään kunnon tulehdusta, turvoksissa vain röörit...Ja joskus ehkä pieni taipumus miesflunssaan, mutta nyt on kyllä oikeastikin veto pois.

Oon vetänyt kohta viikon Otrivin mentholia. Eikä mulla kuitenkaan edes ole mitään kunnon tulehdusta, turvoksissa vain röörit...Ja joskus ehkä pieni taipumus miesflunssaan, mutta nyt on kyllä oikeastikin veto pois.
Täällä myös vetelty Otrivinia reilu viikko tuubaan. Muuten on nokka aamusta ja illasta tukossa jatkuvalla syötöllä. Olin vaan hakemassa lisää tilalle Nasoliinia, eli vastaavaa, mutta tuppas apteekintyttö sanoa että vain viikko putkeen. Eli nyt mennään sitten ilman :(

Suihke pelittänyt kyllä mitä mainioimmin. Mutta sitä ei parane käyttää viikkoa enempää.

Ej ymmärrä mikä tämä vaiva edes on. Ei ole ikinä ollut tälläistä, että on nokka tukossa näin pitkään.

giphy.gif

Ah, minulla on ollut ikävä sinua oksennustauti. Jospa selviäisin tällä parilla tyhjennyskerralla..

Back
Ylös Bottom