No on kai, mutta niinhän mä teinkin:Ei. Hyi.
Googleta bacon sushi. Semmonen se oli. Ihan hyvää.
https://www.google.fi/search?q=baco...2TPQSd&biw=1920&bih=969#imgrc=pBSsZL4bwTB2WM:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No on kai, mutta niinhän mä teinkin:Ei. Hyi.
Googleta bacon sushi. Semmonen se oli. Ihan hyvää.
Minä kyllä jaksaisin, mutta kun ei perkele ole aikaa. Yhden leffan viikkotahtia olen pyrkinyt pitämään yllä ja siitäkin tuli viime viikolla lipsuttua.Aika vähän jaksaa nykyään elokuvia katsella. Sarjoja tulee enemmän kyylättyä.
Kylmyys pienentää. Mutta, pienehköjä tissejä tai sopivia, mutta niin pitkäsäärisiä ja solakoita yksilöitä tissien kantajina, että huhhuh!Nyt on kuntit kylymä.
Minä en juuri jaksa etes sarjoja
20:30 uutiset, a-studio ja silta,onely,tiiviimmässä seurannassa
En edes huomannut ensin tuota tissikasaa. scrollasin vaan ohi ja uusinnassa osu silmiin. Sokia olen.
En edes huomannut ensin tuota tissikasaa. scrollasin vaan ohi ja uusinnassa osu silmiin. Sokia olen.
Käsittääkseni. Mutta miten voin olla enään varma! Koskettaa syvälle nyt tämä pohdinta.Oma suuntaus täysin selvä? ;)
Mikä kylmä siellä nyt on ?
Sibirissä näkyy olevan ainakin vaan -13.
Kylmyys pienentää. Mutta, pienehköjä tissejä tai sopivia, mutta niin pitkäsäärisiä ja solakoita yksilöitä tissien kantajina, että huhhuh!
Tiedän.
Lähelle pariakymppiä tässä mestassa. Eikä siinä mitään, mutta tää jääää:äää:tävä viima suoraan jäämereltä.
Mutta jos menet esittäytymään lekurille oikein surkeana, saata saigulia ja ab-kuurin, jonka toki jätät valveutuneena kansalaisena ostamatta. Saigulin turvin taas saat nukuksia pari päivää kotona ja taas se elämä alkaa hymyilläDiagnosoin itselleni p-ontelon tulehduksen, mutta koska en halua mitään ab-kuuria, en mene lääkäriin![]()