Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itseasiassa mestassa missä työskentelen on alkoholikielto. Lentokentällä kohteessa joutuu vetään läpivalaisun läpi ennenkuin astuu kamaralle ja jos on alkoholia jää siihen, tai jos puhaltaa jotain niin samalla koneella takaisin.

Kotiin tullessa lentokenttähotellissa voi toki kiskaista. Pitää joulukuun alussa ens paluumatkalla jäsen vokotille painaa kuva. Ja juoman antaa jollekkin aasialaisen lentoyhtiön emolle. Ja ottaa siitäkin kuva:erikuva.

et sä missään Venäjällä ole työssä!
en usko! ei kai Presidentti Putin voi sallia Venäjällä tuollaisia olosuhteita työMiehille, ettei fjodkaa saa maistella

et sä missään Venäjällä ole työssä!
en usko! ei kai Presidentti Putin voi sallia Venäjällä tuollaisia olosuhteita työMiehille, ettei fjodkaa saa maistella

Khyyllä tää on niin sikke mesta:D Tosin siellä on satama, ja paatit ei ole kyseisen mestan maaperällä niin siellähän fjodka raikaa.

Muutakin erikoista ja villiä oon maasta oppinut. Esimerkiksi moskovan metrossa harhailin kartta kädessä ja joku paikallinen tarjosi apua ja käski seurata. Seurasin. Ja jumalauta se opasti perille ilman perseraiskausta ja rahojen vientiä. Väärään taksiinkin nousin vahingossa, eikä sekään puopakottanut vaan lopulta vei määränpäähän eikä edes velottanut ylimääräistä.

Ja työmaalla sihteerit ja assistentit oli rumia ja lihavia......

.. vika oli vitsi. Ei hyvää päivää minkä näköisiä ja kokoisia mirkkuja. Jokainen niistä polkis suomalaiset lortot missä kauneuskisoissa tahansa.

Kesällä kun olin Ukrainassa Kiovassa. Siellä oli kyllä näkemäni kauneimmat naisihmiset. Voin siis samaistua sinuun kontsa.

Kellonkin on jo taas noin, mutta mitään BKT:ta nostattavaa en ole tehnyt iltapuhteiksi. Ei haittaa.

Todistin tänään lähietäisyydeltä kun mopopoika ajoi edestäni viereiseni auton kylkeen. Jännää.

Ei tainnut mitenkään pahemmin käydä. Auton kylki varmaan kärsi eniten.

unta,sikeää unta, 21:34-07:00

nukkuminen on elmän parasta aikaa, siinä ei mene aika:hukkaan

voisin:helposti nukkua:elmäni loppuun:asti

Koko ikäni olen elänyt epätietoisuudessa, mutta nyt olen saanut selville miksi kitaran runko on oikeasti kaareva. Erityisen hyvin tämä tulee esille tuossa videon puolenvälin jälkeen.

unta,sikeää unta, 21:34-07:00

nukkuminen on elmän parasta aikaa, siinä ei mene aika:hukkaan

voisin:helposti nukkua:elmäni loppuun:asti
Mäkin nukuin melkein noin, tulikin tarpeeseen kun eilen meinasi jo napsahtaa :eek::oujee:

E. Mutta aina löytyy uutta vihattavaa: nyt: sade. Ja että jätin korvalaput himaan.

E.e. Ei saakuta, käsilaukusta löytyi panta! Korvat kiittää:oujee::oujee:

Minä oon kans nukkunu hyvin ja sikeästi 20.50-6.45. Tai no heräsin mä kerran siihen, kun purin hampaita taas ihan kauhialla voimalla yhteen.

Minä oon kans nukkunu hyvin ja sikeästi 20.50-6.45. Tai no heräsin mä kerran siihen, kun purin hampaita taas ihan kauhialla voimalla yhteen.
Kauheen aikaisin te Ääsjoki-seutulaiset panette:maata.
Itsehän taisin mennä unille siinä ~23:10 ja heräsin 6:40, joten lakisääteinen 7:30 tuli purkkiin, mikä on viikolla ihan sopiva estämään koomautumista.

Ennustaja TV, mä lähetän reikienergiaa täältä sulle:oujee:
Eikun Astral TV tuo onkin, aika psykoja noi ennustajat.

Back
Ylös Bottom