Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä piristettä kannattaisi vetää jotta jaksaisi salille töiden jälkeen?
E. Viiden tunnin unilla siis.
Kahvi.

Aikoinaan kun oli kovakin työmies, vedin duunin + koulu -kombon jälkeen salille energian Crazesta tai Jack3D:stä. Kumpaakaan ei tosin enään saa myydä, kappas kun olikin toimivaa tavaraa :D

Kohta vois pihistää sumpin. Maito on loppu, mutta hyvin uppoo tummanakin hyvä sumppi.

Kahvi.

Aikoinaan kun oli kovakin työmies, vedin duunin + koulu -kombon jälkeen salille energian Crazesta tai Jack3D:stä. Kumpaakaan ei tosin enään saa myydä, kappas kun olikin toimivaa tavaraa :D

Kohta vois pihistää sumpin. Maito on loppu, mutta hyvin uppoo tummanakin hyvä sumppi.
Oon juonut jo 5 kuppia, ei auta yhtään. En jaksa, menen piikkimatolle nukkumaan. Kipufetisisti kun olen.

Kuin levottomat unet. Näin unta, että tännekin kirjotin jotain käsittämätöntä.
Hihihih, kerran kun luistelin pöydällä niin varmaan lensin. Mitään minulla ei ollut päällä, paitsi kukkaruukun vedin päähän ämpäriksi. Luomuturkikset oli myös toisessa päässä. Uugibuugi-kikkelsplad.

No niin no. Mitä tähän nyt sanoisi...

Mua nyt vähän huolettaa, kun tilasin viime viikolla eBayn kautta jostain HongKongista itselleni yhden julisteen ja rahat kyllä on vastaanotettu, mutta mitään ei ole lähtenyt tänne päin. Joko saa kiukutella myyjälle?

Mua nyt vähän huolettaa, kun tilasin viime viikolla eBayn kautta jostain HongKongista itselleni yhden julisteen ja rahat kyllä on vastaanotettu, mutta mitään ei ole lähtenyt tänne päin. Joko saa kiukutella myyjälle?
Se on hidasta kun mikä. Ei parane vielä kiukutella. Viikonpäästä vasta!

No nymmää sit sumpit pihistän.

Aijaa. Kun musta tuntuu, että yleensä nuo on laittanu ne heti postiin, kun rahat on siirtyny sinne. Toisen julisteen kohdalla kävi noin ja ny se seilaa ainaki seurannan mukaan jossain siellä Kiinassa.
No, kiukuttelen vasta ens viikolla, jos ei vielä sittekkää tuu lähetysilmotusta.

E. Tai jos ny joku pikkulapsi alkoi sitä mulle piirtämään, niin sitte se on ihan ok jos vähä kestää.

Itse huomannut että aika paljon vaihtelua noissa lähetyksen kestoissa. Ja joskus ChinaExpressillä vai mikä olikaan, saattaa pompata nettiin monta vaihetta kerralla. Joskus käynyt niin, että se päivitti kaikki kerralla, kun paketti oli ollut matkalla jo viikon. Ja jos maksoit Visalla tai Paypallilla, niin ei ole hätää ainakaan rahojen hukkaan joutumisesta.

tumblr_nw28fa2UxT1t87396o1_400.gif

Jumaleissön sain 20% alennusta, kun kävin auton katsastamassa. Pipariakin sai samaan hintaan. Parin vuoden päästä seuraavan kerran.

Kävin pitkästä aikaa Alkossa, kun alkoi punkut loppumaan. Olihan sieltä napattava sitten kausituotteeksi merkitty La Trappe Quadrupelia iso leka (0,75). Ihan kuin olusia ei jo olisi kaapissa ja tulossa tarpeeksi.

Vaikka suuri oluen ystävä muuten olenkin, niin trappistit on aika häntäpäässä, kun juotavaa valitsen. Yksi pullo silloin tällöin menee vähän niinku siinä mielessä, ettei unohdu kokonaan maku, mutta ei hirveästi muuten. Varmaan jää vielä enemmän taka-alalle jatkossa, kun ei tarvitse osata kaupata noita.

Viikonloppuna olis kekkeriä tulossa, niin voisi tavoistaan poiketen käydä kurkkaamassa, että mitä Alkossa on nykyään tarjolla.

Back
Ylös Bottom