Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt saunaan. Gonzalle Kiasta: Jos tykkää...Ite kattelin jossain välissä Muranoa, mutta totesin, että turhaa rahantuhlausta. Eikä hurtat mahdu kunnolla kyytiin.

Nyt saunaan. Gonzalle Kiasta: Jos tykkää...Ite kattelin jossain välissä Muranoa, mutta totesin, että turhaa rahantuhlausta. Eikä hurtat mahdu kunnolla kyytiin.

Joo, kyl mä diggasin. Tuntu laadukkaalta peliltä, ei nyt mikään halpisauto olekkaan. 200hv diesel liikutti köykäsesti ja saatanan isohan se on. Mikä on haussakin, että mahtuu kaks rekkua plus lastenvaunut. Ja että olis mukava ajella pienempääkin tietä. Oon noita citymaastureita käynyt kyttäämässä, mut Sorento eka joka tuntunut oikeesti kivalta.

Munaa tarvis taas vähän huljuttaa kiehuvassa vetessä, että sais siitä suuhun pantavaa. On muuten niin pirun löysä ja ei kyllä ole moinen monen mieleen, kuten ei itsenikään.

Juuvittu.

Ei, uskon että irma on vielä ajelulla.
giphy.gif

Joo, kyl mä diggasin. Tuntu laadukkaalta peliltä, ei nyt mikään halpisauto olekkaan. 200hv diesel liikutti köykäsesti ja saatanan isohan se on. Mikä on haussakin, että mahtuu kaks rekkua plus lastenvaunut. Ja että olis mukava ajella pienempääkin tietä. Oon noita citymaastureita käynyt kyttäämässä, mut Sorento eka joka tuntunut oikeesti kivalta.

Tommonen 200hv on itselle ainakin minimi, kun autolla on oltava sen verran kokoa, että kolme isohkoa turrea mahtuu kunnolla kyytiin. Eihän se muuten "liiku" ns. vittuakaan.
Tavaratila näyttää tossa olevan ihan ok-kokoinen ainakin litra-mielessä.

Minulle piisaa autoksi, että on etuovet ja että takapenkille saa nostettua maitokaupasta ostetun 16-22e:n ostoskassin

siinä pääasiallinen kuljetus:tarpeeni

2xvuoteen pitää muutama km ajeluttaa Suvi ja Wintter tyressejä että saa mukavuuden haluisena suorittaa vaihtotyön sisätiloissa ja paineilmaa hyväksi:käyttäen

muuten takaluukku pysyy:suljettuna

Minulle piisaa autoksi, että on etuovet ja että takapenkille saa nostettua maitokaupasta ostetun 16-22e:n ostoskassin

siinä pääasiallinen kuljetus:tarpeeni

2xvuoteen pitää muutama km ajeluttaa Suvi ja Wintter tyressejä että saa mukavuuden haluisena suorittaa vaihtotyön sisätiloissa ja paineilmaa hyväksi:käyttäen

muuten takaluukku pysyy:suljettuna

Tämä on juuri sitä mitä peräänkuuluttaisin, ostetaan auto käyttötarkoituksen mukaan. Toinen tarttee tavaratilaa ja tehoa ja toinen helmalevikkeet ja metallivärin :)

Back
Ylös Bottom