Työkaveri imaissut ilmeisesti liikaa kahvia (tai muita piristeitä), onneks ei yhtään ala käydä hermoille... Syviä huokauksia, enää puol päivää jäljellä.
Haha firma huomas, että maksoi mulle palkan euroina vaikka sain saman jo ruplina itänaapurista. Tarvis palautella joku kymppitonni kun jaksaa.
Kävin muuten koeajaa autoja tänään. Mersun koeajopäivät kotikulmilla. http://kampanjat.radiosuomipop.fi/mbkiertue Suosittelen kuntit väkevästi! Koeajosta sai palkaks Tomi Björkin nyhtöpossua ja osallistu johki arvontaan. Non-perseaukiset suattaisivat jopa ostoksille.
Koeajoin GLE 500e amg hybridin. Nytkin hypistelen vähän kikkeliäni kun muistelen sitä. Heitin kunnon rundin kaupungin ympäri. Voiii veljet että oli kyytiä. Ihan ok liikkuu 450hv ja 650Nm maasturi, kengin meneen sen mitä kulki:D Lisäks koeajoin GLC250, sekin ihan jees peli.
Itse tosiaan puo auki, niin koeajoin itelle Sorentoa. -13-14 mallia. Onko kuntit homosexuaalia vai mimmosta ajella Kiialla? Oli muuten samperin hyvä ajaa ja oikeesti tilava. Hitusen äänekäs niillä renkailla. Mut tarttis tilavan nelivedon ja noi saksan perkeleet on niin paljon hintavampia.
Mulla oli joskus sijaisautona joku Kia kun oma auto (tai virman, en muista) oli huollossa. Ihan jees pulkka. Varmasti hakee kaupasta maitoa. Tai vaikka keskiolutta.
Ihan liian asiallinen olo onkin. Kun päivät viettää ne lateksihanskat käsissä sormeillen muiden ruumiinonteloita, alkaa elämä olla aika synkkää. Liukkarit saa sentään ees työsuhde-etuna.