Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta...Aamulla tapahtui kauheita:

Muina miehinä nousin sängystä massiivisen aamuheijarin kanssa ja lähdin kävelemään makuuhuoneesta ulos. Päästessäni oviaukon kohdalle koitin sujahtaa puolittain avoimesta ovesta, kun en viitsinyt avata sitä enempää.

Silloin se tapahtui, Jari (Hei) kohtasi ovenkarmin. Siinä 1/10 silmänräpäyksen odotin kipureaktiota, jota ei edes varsinaisesti tullut, mutta Jarin massiivisuudesta johtuen huoleni siirtyi silmänräpäyksen 2/10 kohdalla karmin ja oikeastaan koko talon kestävyyteen. Vedin syvään henkeä ja pistin silmät kiinni. Seinä kuitenkin pysy pystyssä, vahvaa tekoa. Vähän jännittää mennä illalla kotiin, kun ei tiedä onkohan perustuksiin, kattotuoleihin tai kantaviin rakenteisiin tullut vaurioita.

Öö. Joku varttuneempi rouva junassa yrittää pelata jalkapeliä mun kintuilla. Ja se tuijottaa minua sinne. Nyt on vähän mixed fiilings, vai miten ne lontoolaiset asian ilmaisis?

Eipä olis hätää, jos olis Porilainen salko. Vois laittaa isännänviirin siihen.

Onko pettymys jos paikat onkin kunnossa?

Vähän kaksipiippuinen juttu, kauheeksi sähläykseksi menee kyllä, jos joutuu vakuutusyhtiölle selittelemään tapahtunutta. Toisaalta, mahdolliset filmatisointi-rojaltit voisi olla muhkeat.

Ompa sulla mahtava mela, tässähän rupeaa ihan kiihottumaan:heart:

Joo, mutta enemmänkin pointtina oli timanttiakin kovemman materiaalin (Jari) ja karmin kohtaamisen aiheuttaman resonanssin aiheuttama hengenvaarallinen tilanne.

No ei kai tuommoisia pieniä penis-aiheisia peruskorjauksia nyt kannata vakuutusyhtiöllä maksattaa. Nousee pian maksut.

Käteisellä. Runkoon vähän jäykistettä ja vesikattoremontti. Pientä pintaremonttia päälle.

Öö. Joku varttuneempi rouva junassa yrittää pelata jalkapeliä mun kintuilla. Ja se tuijottaa minua sinne. Nyt on vähän mixed fiilings, vai miten ne lontoolaiset asian ilmaisis?

Eipä olis hätää, jos olis Porilainen salko. Vois laittaa isännänviirin siihen.

Tähän voisi olla hätäratkaisuna sellainen perinteinen: Kuse housuun, niin lakkaa tuijotus.

No ei kai tuommoisia pieniä penis-aiheisia peruskorjauksia nyt kannata vakuutusyhtiöllä maksattaa. Nousee pian maksut.

Käteisellä. Runkoon vähän jäykistettä ja vesikattoremontti. Pientä pintaremonttia päälle.

Tämä on kyllä totta, vaikka omat maksut eivät välttämättä juuri nyt nousisi, on ajateltava kaikkia muita vakuutuksenottajia (viriilit miehet), joiden riskiprofiiliin tällaisen mahdollisuus sitten lasketaan nostamaan kuluja.

Back
Ylös Bottom