Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites mites
tumblr_n7o7xe4Ltc1s3wokzo1_r2_500.gif
Onneks ei ole tommosia, niitä ajattelisi itsekin sitten vain koko ajan eikä tulis hommista mitään.

Oikein tommoset irstaat utareet isoine pihoineen:eek:

E. Tuollaisten omistajat kyllä varmaan saavat aina munaa niin paljon kuin jaksavat vastaanottaa, oletan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllähän nuo melkoinen valtti kikkelimarkkinoilla ovat. Mutta kyllä on maailmassa paljon perverssiyttä, jotkut tykkäävät pienemmistäkin.

Itsellenihän maistuu monenlaiset lollot, kunhan ne kantajalleen sopii. Myös tuosta aavistuksen pienemmät.

Tadaa!!

9dcacc9da36b08731109d470b134c41f.gif

Mitä kuntit, mopsi, mursuke ja tupsis?

Itse olen vähän pienempien perkyjen ystävä. Sen verran oon lukenut fysiikkaa yliopistossa notta tiedän voiman olevan gravitaatiovakio kertaa (tissi plus tissi) kertaa maapallo jaettuna mimmin pituuden neliöllä. Siinä sitten maaten, kontillaan tai muuten vaan ne lähtee liikkumaan parhaakseen katsomastaan suunnasta kohti maata.

ps. Jos kuva on jollein nsfw niin sorry, unohdutin jo kaiken työn mielestä ja edessä olis kuukausi laatuaikaa!

ps2. Syntymäasuste ei voi olla nsfw sehän on saperi luonnollisin asia muailmassa!

ps3. Rauli Tissijoen Sanoin:

"Saapunut luokseni yö on
silmäni luon tisseihin
punaiset sen nännit tähtinä tuikkii
on katseensa tutkimaton
suunnaton tissien määrä häipyen kaukaisuuteen
niin pientä rataa tissit makaa omaansa ain' uudelleen

Tissit tissit, luoksenne tahtoisin pois
Tissit tissit, silloin mun helpompi ois
Tissit tissit, enkö jo tulla mä saa
Tissit tissit, päällenne edestä ja takaa"

Heh, vähän jää vielä uupumaan tissien koossa vaikka painanki pienen norsulauman verran. Äässiosastossa löytyy enempi fyllinkiä... Mutta kaikki tissit on kivoja, ainakin luonnolliset sellaiset. Ugh, ihan kamala olo :confused:

Back
Ylös Bottom