Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etpä juuri, ja Voi Elämäkin alkaa vasta puolen tunnin päästä. Ehdit tehdä eväät ja varata paketin nessuja valmiiksi.
Jakorasiahommissa tuo kolmen vuoden harkinta on ihan vaan hyväksi.Joku vuos mä vielä kytken ton antennin tonne antennijakorasiaan kiinni. Oon miettiny ja harkinnu sitä kohta kolme vuotta.
Minkätyyppistä?En mä nyt varmaan kai alkoholisoidu, jos juon murheeseen 1-2 annosta päivässä :(
Joo. Tosta puuttuu vielä "miten meni noin niinku omasta mielestä?". Sit vois kaivaa pikkulusikalla silmät päästä."Vaateliike pyysi työntekijöitään tekemään töitä palkatta, koska yhteishenki"
Anteeksi nyt vaan, mutta olkoot vaan Nyt-liite tai mikä tahansa muu arsenaalin pyyhkimiseen soveltuva suikale, niin todella oksettavaa otsikointia. Jos jokin pilaisi hyvän tuuleni tänään, niin kyseessä olisi epäilemättä juurikin tuommoinen kuvottava demi.fi-muotoinen hassunhauska ja pirun näppärä puhevamma. Hyi olkoon.
No äsken mainitsit että murheeseen. Minä siihen että minkätyyppistä murhetta. Mutta tämä taisi tullakin selväks.No mihinkä sitä nyt yleensä punkkua on tapana juoda.
Joo. Tosta puuttuu vielä "miten meni noin niinku omasta mielestä?". Sit vois kaivaa pikkulusikalla silmät päästä.