Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. Se ihmisten tietoisuuteen saattaminen se tärkein on. Mutta taitaa olla myös haastavin sekä kallein temppu :)

Arvostelut on yksi tie. Facessa sain hyvät setit. Tällä viikolla pitäisi tulla jutun tynkää Karjalaiseen. Sisällöstä ei mitään hajua. :)

Viidakkorumpu on halvin ja riittävän hyvä. Että antaa paukuttaa vain. ;)

@Mopsi81 Ja jos neidolla on seksi- yms. stressiä (vrt. muut ketjut - ja ymmärsin, että kirja on jo hoteissa), niin kirjaa kainaloon ja sänkyyn. On syvä epäilys, että jokin osa ruumiista saattaa kostua... Saattaa äijäkin kiinnostua kummasti. Voi toki kostua naurunpyrskäyksistä vain silmät. Mutta sekin on hyvä muistaa, että naurava ihminen on kokonaisseksikkäämpi ja haluttavampi kuin yrmy.

E: Niin ja kirjamessut. Stadissa on 22.10. julkistus. Tällä viikolla kustantaja lähtee Frankfurtiin, jossa messissä ollaan käännösnäytteellä. Hyttysenjätksenähän noin isoilla foorumeilla toki ollaan, mutta yrittänyttä ei panna.

Viimeksi muokattu:
No ei tässä kyllä mun kosteustasapaino ole kyllä koskaan ollut ongelmao_O
Eilen juuri mietin missä kirja on, mies oli piilottanut sen vessaan ilmeisesti pois lasten ulottuvilta...

No ei tässä kyllä mun kosteustasapaino ole kyllä koskaan ollut ongelmao_O

Enpäs sanonutkaa, että se oli ongelma. Stressaaminen ja väsymys niitä käsittääkseni olivat. Epäilen, ettet ole stressaantuneena haluava, hottis ja haluttava. Voin olla väärässäkin.
Mutta ohje oli siis hyvin rentoutua ja katsoa, mitä seuraa. :)

Eilen juuri mietin missä kirja on, mies oli piilottanut sen vessaan ilmeisesti pois lasten ulottuvilta...

Hyvä varotoimi. :)

Mua ei nyt huvittaisi mennä edes salille, mutta toki menen kun tilaisuus on. Mitään en varmaan jaksa siellä tehdä, mutta yritän silti, koska kuten todettua, yrittäminen on niin kannattavaa touhua :rolleyes:

Minä olen nyt seli(seli)baatissa. Se on muuten totta, että yrittänyttä ei panna.

Rouvaneiti ottaa nyt vain sen kirjan kauniiseen käteen ja lopettaa seliselittämisen. ;)

Sama ja vielä iltavuorossa sen lisäksi. Koko päivän vääntänyt kinkkukierteitä. Taidan herkutella salilla oikein koko rahan edestä tänään. En niillä kierteillä vaan hekumallisella itselläni.

Ja Tupsuneidilläkin lienee toinen käsi täysin vapaana? Eli selälleen ja kirja hyppysiin.

P.S. Seksuaaliterapeutti Helena Numminen suosittelee. Saattanette löytää infoa Facesta.

Kyllä mä sen luen nyt kun löysin sen taas, elä huoli - mutta se on jo liikaa luvattu, että se mitään ongelmia poistaisi :D

Back
Ylös Bottom