Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiätteks sen fiiliksen, kun saatte korjattua alle päivässä jotain, minkä korjaamiseen piti alustavan arvion mukaan mennä 2-4 viikkoa ? Toisaalta sitä ei viitsi niin kauheasti mainostaakaan, ainakaan, jos on itse tehnyt alkuperäisen virh...ominaisuuden.

Minä kyllä tykkään tästä meidän opiskelijaporukan naisjaoston yhteishengestä; pohdin lounaspöydässä pesukoneen asennuspulmaa, niin tytöt siihen totesivat että kyllä me porukalla saadaan sun pesukone asennettua, ihan varmasti siitä on tehty YouTube-video. Eikä se haittaa jos liitokset vähän vuotaa, sehän on kylppärissä!
Montako Liikan opiskelijaa tarvitaan asentamaan pesukone, höhöö.
Voi jeesus, pitääkö mun tulla asentamaan se :D

Hyvä päivä töissä. Naiset konttaa lattialla jauhelihakastikkeessa, osa heittää vettä lattialle lattiakaivon toivossa ja sit vielä vähän lisää kun ei edellisetkään vedet katoa.

Onneksi huoltomieskin tuli juuri, istutaan juomassa kahvia ja syömässä kakkua.. antaa tyttöjen hauskuutella vielä vähän :D

8x4u53.jpg

Viikonloppuna vois syödä jotain hyvää, pizzaa kebua vai hampurilaista nyt oon kyllä kahtena peräkkäisenä viikonloppu lomalla vetäny hese ruokaa et jos ois pizzan vuoro. Siitä on vähän enemmän kulunut aikaa. Jumaliste valuu kuola jo nyt eikä pennin penniä taskussa.

Voi tulla huono olo, kun tolleen kaikkinensa nappailee. Tosin ketun masu varmaan on karaistunut ainakin lajityypillisestä käyttäytymisestä päätellen.
Juu se suodattaa omaan käyttöön vaan tarpeelliset. Ei kettu huonoa oloa tunne moisesta herkusta. Eräkävijä kuitenkin.

Nyt on ihmisen hyvä alkaa panna maata. Maha täys ja päivä menty.

Tiätteks sen fiiliksen, kun saatte korjattua alle päivässä jotain, minkä korjaamiseen piti alustavan arvion mukaan mennä 2-4 viikkoa ? Toisaalta sitä ei viitsi niin kauheasti mainostaakaan, ainakaan, jos on itse tehnyt alkuperäisen virh...ominaisuuden.
12011253_1092513200760156_8265740691014605030_n.jpg

Tiijän.

Huomenta vaan! Vielä vähän unettais, mutta väljäkös tuon. Vastatuutattu konekahvi (ei Autobar) herättää tunkkaisella maullaan.

Minä tiiän sen fiiliksen millasta on selitellä tälläsiä erinäisiä situationeita, kun eihän se ominaisuuden tekijä itse ikinä joudu selittelemään:D
No eikä ole tarkoituskaan että joutuisi, en sillä.

Voi jeesus, pitääkö mun tulla asentamaan se :D

No kuule, jos ei siitä olis vaivaa:D

Huomentaheijakkaa. Puuro naamaan ja salille. Se on syksy nyt.

Back
Ylös Bottom