Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaa olla pahoja kun ei niissä kuitenkaan ole lihan lihaa. Pelkkä sämpylä majoneesilla... Hmm, varmaan on hyviä!

Laitan varmuuden vuoksi tissit: ( o )( o )
Mulla on olotila sama ja tänään olis treenipäivä...mahdollisesti vielä pahempaa luvassa.Tulin kotiin ja muistin: siivouspäivä. Väsymystila tosin vastannee useamman promillen hutikkaa, joten voi tästä tulla ihan hauskaakin!
Itse siistisin asuntooni tuossa tilanteessa ajatuksen tasolla sängystä käsin. Aina voi siivota huomenna!Tulin kotiin ja muistin: siivouspäivä. Väsymystila tosin vastannee useamman promillen hutikkaa, joten voi tästä tulla ihan hauskaakin!
Mulla on olotila sama ja tänään olis treenipäivä...mahdollisesti vielä pahempaa luvassa.
Itse siistisin asuntooni tuossa tilanteessa ajatuksen tasolla sängystä käsin. Aina voi siivota huomenna!
Päivitys sotarintaman varusteluun. Yksi puhelu ja pakkaaminen onkin hyvä aloittaa tanssikengistä.
Siivosin vähän eilen ja join lasin punkkua samalla. Flunssalääkkeeksi nääs.Tulin kotiin ja muistin: siivouspäivä. Väsymystila tosin vastannee useamman promillen hutikkaa, joten voi tästä tulla ihan hauskaakin!
Siivosin vähän eilen ja join lasin punkkua samalla. Flunssalääkkeeksi nääs.
E. Uutinen on se, että siivosin edes vähän, mies kun aina siivoaa, usein alasti.
Kyllä, tanssikurssit on käyty jo teinipoikana. Tosin ei niistä käteen ole enään muuta jäänyt kuin valssi, mutta sehän riittää. Itsevarmuutta peliin, niin äkkiä se mamma sen perusaskeleenkin näyttää.Muuten toimisin juuri näin, mutta kun piti oikeastaan siivota jo keskiviikkona, mutta on ollut tässä vähän kaikkea!
Peurungan lavatanssikurssi! Kyllä tanssiin muutakin tarvitaan, kuin pari punaisia kenkiä jne!
Vielä on varaa kasvattaa kohti 100% :DOlen 13,5% läski![]()