Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun dieetti tarkoittaa vain sitä, etten sikabulkkaa koko ajan ...
Smoothieen tuli äsken vattuja, mustikoita, soijalesitiinijauhetta, heraproteiinia, hamppurouhetta, nokkosrouhetta, macaa, mantelimaitoa, voimaruuan wholefood - vaniljanmakuista jauhetta.

Mun dieetti tarkoittaa vain sitä, etten sikabulkkaa koko ajan ...
Smoothieen tuli äsken vattuja, mustikoita, soijalesitiinijauhetta, heraproteiinia, hamppurouhetta, nokkosrouhetta, macaa, mantelimaitoa, voimaruuan wholefood - vaniljanmakuista jauhetta.
Mun dieetti on sellainen että syön melkein samaa ruokaa vähemmän. Perjantaimunkista en luovu! Tosin, nyt elo-syyskuu on ollut salilla käynti niin vähissä että on tullut vaan makkaraa mahalle. Mutta eipä tuo ressaa, muterfukerin kanssa sitten juodaan nollakolaa keväällä.

Mun dieetti on sellainen että syön melkein samaa ruokaa vähemmän. Perjantaimunkista en luovu! Tosin, nyt elo-syyskuu on ollut salilla käynti niin vähissä että on tullut vaan makkaraa mahalle. Mutta eipä tuo ressaa, muterfukerin kanssa sitten juodaan nollakolaa keväällä.
Mä en luovu perjantaivinkusta. Enkä maanantai. Tai mistään muusta kuin sikabulkkauksesta. En nytkään ole lihonut, vain hieman turvoksissa.

Minun dieetissäni ei ole tilaa millekään munkille, ei edes perjantaisellaselle. Mutta on toivoa, että näkisin ensimmäisen kerran elämässäni vatsalihakseni!

Hähää, mulla on halloumia ja pannulla sisäfilettä :D

Hyvin tippuu paino, tullu kohta sen 6kg alas viidessä viikossa ja oon syöny sinä aikana 5l jäätelöä, useamman pussin sipsiä ja kolme Pullavan pitkoo :p

No oli! Venekuski oli vaan ensikertalainen niin ei oikein saanut vauhtia pidettyä oikeana, joten aalto oli aina väärän mallinen.
Viime suvena tuli pari kertaa katseltua tuota touhua rannalta. Tanpereella nääs on semmonen mikä se on vesiurheilukeskus. Hyvännäköisiä loikkia.

Ei hitto että hajoilen tälle :D
KIÖÖÖÖ

Piti oikein miettiä, kuinka se litteroidaan.. salaperäinen lokkiääni, kukapa sitä ei rakastaisi! Paitsi, jos siihen sekoittuu kuolonkorinaa. Onneksi tässä tapauksessa ei kyllä. Sydän. Tai sit iskä kusetti mua ja tälläkin hetkellä särjet näykkivät Joonatanin vaalenevia luita Päijänteen pohjassa.

Edit. Eihän

Viimeksi muokattu:
Onpa kello jo kosolti. Sen siitä saa, kun treenailee puolikin tuntia myöhemmin kuin tavallisesti.. uniaika yllättää puskista. Piti vielä viimeöistä pingviinipainajaista muistella ja pukea sanoiksi myöhempää käyttöä varten, mutta en taida enää jaksaa.

Back
Ylös Bottom