Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en laita leivän päälle muuta kuin voita. Ei vissiin yllätä. En voi omistaa esim juustoa, koska mättäisin sitä hullun lailla.

Keksin uutta haikailtavaa: http://www.erakamppa.fi/erakamppa/ tuommoiseen kivasti asustelemaan.

E. No ok vois se tönö vähän elämiseen soveltuvampi olla.
Mäkin voisin haluta tommosen eräkämpän ja vetäytyä sinne aina tarvittaessa tästä lapsihärdellistä:confused:

Mites on kuntit.

Osaakohan teidän mielestä laittaa kinkun ja juuston oikeassa järjestyksessä voileivälle?

11401362_10206484643136132_2438210657448697925_n.jpg

Vaihtelen välillä järjestystä ihan kumman maku sillä hetkellä kutkuttaa makunystyröitä enemmän yleensä juusto päällimäiseksi.

Istuuko tuo osittain valkoisen raidan päällä, se tietää joskus sitä että siihen tulee hieman pigeminttiä väriin.

On kyllä ollut varsin mielenkiintoinen tetsaus päivä on kannettu nato baareilla jätkiä kaatosateessa ryynätty metsässä suojelu hälytys nasse päällä marssimista. Nyt ottaa leebeniä himaan miinuksena se että juna on tunnin myöhässä aikatsulusta, onneks lakko ei sen kummemmin vaikuttanut junan lähtemiseen että kotiin ainakin pääsee onneks.

Otsalamppukin tippu viimeisenä leiri yönä kaminan syövereihin ei itselläni mutta meikäläisen lamppu kuitenkin, tuli nättiä jälkeä. Koominen päätös leirille näin jälkikäteen.

Viimeksi muokattu:
Huomenna tyttöjen ilta! ;)

Jahass että GAYkka miehiä, tosin onhan se tiedetty.

Pitäsköhän sitä mennä kans paneen paata, ei kai tässä enään suurempia ole.

MEN-ta! Huo.
Saa taas kohta lähteä harrastamaan nälän aiheuttamaa pakkoliikettä. Ja illalla samojen naamojen kanssa sivistyneesti nestemäistä leipää.
Pitkä päivä edessä. No rest for the wicked.

Voi hitsi vieköön, mä olen pakkiksen miljoonas kävijä!! Oon jo melkein voittanut älypuhelimen. Jukupliut, mulla ei oo koskaan käyny näin hyvä munkki!

No voi hitsin vitsi! Turhaan sitten annoin nimen ja osoitteen ja henkilöturvatunnuksen. Eikö edes intternetsiin voi enää nykypäivänä luottaa!?

Missä Porin suurin? Latoo kiviä pihallaan kai.

Kävin muuten nyt GAYlaamassa. Tein vokotit ja nautin sen yhden rentouttavan. Toimi mielelle, ei kädelle.

Mä en laita leivän päälle muuta kuin voita. Ei vissiin yllätä. En voi omistaa esim juustoa, koska mättäisin sitä hullun lailla.

Keksin uutta haikailtavaa: http://www.erakamppa.fi/erakamppa/ tuommoiseen kivasti asustelemaan.

E. No ok vois se tönö vähän elämiseen soveltuvampi olla.
Olis hauska tietää paljonko tommosesta 3x6 kehikosta huudetaan, ei oo kummonen vuolasta itekään. Jos on ns pelit ja vehkeet. #gonza

Back
Ylös Bottom