Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää ei vieläkään ole helpottanut. Päätä särkenyt siis käytännössä nonstoppina sunnuntaista asti. Toivottavasti ei tule penkkaillessa tankoa otsaan, tai mikäli tulee, niin lähistöllä on komeita karjuja elvyttämässä.
Hulluva, itse ei pysty gymeileen ollenkaan jos päähän sattuu. Alkaa vaan entistä enemmän jomottaa kuuppaa.

Hulluva, itse ei pysty gymeileen ollenkaan jos päähän sattuu. Alkaa vaan entistä enemmän jomottaa kuuppaa.

Kyllä multakin meinasi selänojennuksia tehdessä huuto päästä ja taju lähteä maanantaina. Sittemmin ostin särkylääkettä. Toki jos oikein pahaksi äityy, niin jätän menemättä. Ääliö's gonna ääliö, mutta saattaa tuo liikkuminen helpottaakin kun saa veren kiertämään.

Mää yleensä juon litran vettä ja otan aikani, sillä se menee ohi. Oma päänsärky on monesti vaan syy ja seuraus vähäisestä nesteytyksestä. Veden.

Hullu nainen oot!

Migreeni oli sunnuntaina, tää nyt on vaan jotain jälkijomotusta.

Materialismionnellisuus - oon ajatellut yhtä villatakkia SILLÄ TAVALLA kohta viikon, joten taivuin noutamaan sen kaupasta. Nyt ei palele talvellakaan.
Meneekö sullakin koko kroppa jumiin migreenistä? Suosittelen osteopatiaa!

Oot körsivällinen, mä hankin yleensä jonkin hyödykkeen viimeistään seuraavana päivänä, jos alan ajatella sitä sillä tavalla...

Meneekö sullakin koko kroppa jumiin migreenistä? Suosittelen osteopatiaa!

Oot körsivällinen, mä hankin yleensä jonkin hyödykkeen viimeistään seuraavana päivänä, jos alan ajatella sitä sillä tavalla...

En ole ihan varma.. kyllä sen vielä seuraavana päivänä koko kropassa yleensä tuntee, mutta onneksi noita kohtauksia on ylipäänsä nykyään aika harvakseltaan. Taisi joskus mennä jopa vuosi ilman yhtäkään - nyt on ollut vähän kaikenlaista jännitystä pahentamassa erinäisiä vaivoja. Lukaisin nopeasti tuosta ja kiinnostuin vähän, kun myös astma sai maininnan. Täytyypä tutustua.

Kyllä mäkin olisin jo sortunut, mikäli olisin bongannut kirpparilta tuon, mutta uusien rättien ostamiseen on huomattavan korkea kynnys. :D

Munkin pitäisi nostaa kynnystä, mutta taas meni satku yhteen tilaukseen... Kaikki lähti siitä, että löysin tosi halvalla (eli vitosella!) alehintaisen topatun treenitopin EMP:ltä joten niitä oli pakko saada useampi ja samalla vähän muutakin...ja nyt huijaan kaikkia (paitsi miestä) täydellisesti että mulla olisi jopa b-kuppi:D

Terveiset rysyistä. On btw vähän fakin cold paikka. Tänää tein vaan 12h hommia jotte ehdein gymille. Ei kuulemma saa laskee päiviä vielä. Puolessa välissä vasta, mikä tulee ens viikolla.

1442501310-20150917.png

http://smbc-comics.com/index.php?id=3864

Back
Ylös Bottom