Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerran vielä poijjaat! Ja erityisesti tyttöset.

Pystyisitkö, vokot, imeskelemään keskioluen, esim. A-alueella tämän minulla nyt soivan tahtiin? Mulla tulee aina jano kun kuulen tän.

Ei paskempi zipale. Ei tästä kyllä silti jano tullut. Enemmänkin tulee mieleen Texasin Walkerin joku baarikohtaus, jossa kaikki juo kaljaa tetsonit päässä...Voi jumalauta, nyt on jano.

Alku kuullosti taas hyvältä, mut artikkelin loppu oli naisten pilaama. Ettäkö kukko huuleen, mut ei saa imasta. Eli vähän niinku hupparin naru suuhun ja pitää sitä siinä kun esim lukee kirjaa.

Alku kuullosti taas hyvältä, mut artikkelin loppu oli naisten pilaama. Ettäkö kukko huuleen, mut ei saa imasta. Eli vähän niinku hupparin naru suuhun ja pitää sitä siinä kun esim lukee kirjaa.
Mimmonenhan mies tolla Paprikalla on...Jos pari minuuttia hellii heppiä eikä edes seiso: "...hyväilyllä nainen myös osoittaa pitävänsä miehen penistä kauniina ja ihanana ilman, että sen täytyy olla erektiossa.".

Mä ihmettelin tossa eniten sitä, että aika haluton on mies jos ei kahden minuutin suussaolon jälkeen halua mitään lisää:eek: Onneksi oma ei ole sellainen:p

Kyllä voisi vähän ottaa itsetunnon päälle, jos ei tommosen jälkeen mitään enää haluaisi.

"Naiset haluavat suudelmia, halauksia, näykkäisyjä niskaan ilman, että se johtaa itse seksiin."

Ei näin. Sen pitää johtaa seksiin.

Kyllä voisi vähän ottaa itsetunnon päälle, jos ei tommosen jälkeen mitään enää haluaisi.

"Naiset haluavat suudelmia, halauksia, näykkäisyjä niskaan ilman, että se johtaa itse seksiin."

Ei näin. Sen pitää johtaa seksiin.

Taidan yleistää tämän säännön käyttöön...jos joku nainen mua joskus halaa, tiedän, että se haluu panna mua.

edit. Approved by Irma & Mopsi.

Back
Ylös Bottom