Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on muuten Piperin tissit ja Alexin ääni![]()
Kerran vielä poijjaat! Ja erityisesti tyttöset.
Pystyisitkö, vokot, imeskelemään keskioluen, esim. A-alueella tämän minulla nyt soivan tahtiin? Mulla tulee aina jano kun kuulen tän.
Nuo naiset tuossa suihkussa: Orange is the new blackKetä ne on?
Nuo naiset tuossa suihkussa: Orange is the new black
Mulla on muuten Piperin tissit
Eli ääninäyte kehiin? Mies sanoi, niin uskotte :DEi uskota. (Loput tiiät itekkin...)
Mä ihmettelin tossa eniten sitä, että aika haluton on mies jos ei kahden minuutin suussaolon jälkeen halua mitään lisääKattokaas tytöt. Uutisissa oli teille neuvoja:
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet...ta-pitaisi-hyvailla-suulla-joka-paiva/5269730
Onneksi oma ei ole sellainen:pPystyisitkö, vokot, imeskelemään keskioluen, esim. A-alueella
Mimmonenhan mies tolla Paprikalla on...Jos pari minuuttia hellii heppiä eikä edes seiso: "...hyväilyllä nainen myös osoittaa pitävänsä miehen penistä kauniina ja ihanana ilman, että sen täytyy olla erektiossa.".Alku kuullosti taas hyvältä, mut artikkelin loppu oli naisten pilaama. Ettäkö kukko huuleen, mut ei saa imasta. Eli vähän niinku hupparin naru suuhun ja pitää sitä siinä kun esim lukee kirjaa.
Mä ihmettelin tossa eniten sitä, että aika haluton on mies jos ei kahden minuutin suussaolon jälkeen halua mitään lisääOnneksi oma ei ole sellainen:p
Juurikin niinKyllä voisi vähän ottaa itsetunnon päälle, jos ei tommosen jälkeen mitään enää haluaisi.
"Naiset haluavat suudelmia, halauksia, näykkäisyjä niskaan ilman, että se johtaa itse seksiin."
Ei näin. Sen pitää johtaa seksiin.

Kyllä voisi vähän ottaa itsetunnon päälle, jos ei tommosen jälkeen mitään enää haluaisi.
"Naiset haluavat suudelmia, halauksia, näykkäisyjä niskaan ilman, että se johtaa itse seksiin."
Ei näin. Sen pitää johtaa seksiin.
cypress hill