Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jos kuule haluat tietää niin ihan juuri kärsin niin massiivisesta vuodosta, etten mitenkään voi olla. Onneksi, sillä mulla on lapsiluku täynnä :eek:

E. Ja syön aina koko ajan ja mielitekoja riittää:D

Ai no sitte. Ei musta varmaan lääkäriä tai gynekologia tuu. Ku en halua ees vilkaista.

tumblr_mk13sbuPSR1s8ve6co1_500.gif

Mäkin olen avannut, mutta oluen. Enkä niin sivistyneesti a-alueella kuin vokot vaan ihan piilosalla. Plus mun kupista löytyi jokin ihme öljytippa. Epämiellyttävää, eikä ollut testoa, laitoin kielelle varmistuakseni koostumuksesta eikä vaikuttanut voimiin yhtään.

Alankohan minäkin taas notkumaan pakkiksella, kun ei mulla ole siellä Jyväskylässä kavereita. Onko suunnitteilla miittiä :)? Tosin ensin pitäisi kyllä löytää se kämppä.
Nyt alkaa näkymään, että on kierrokset aika korkealla; ajoin auton väärinpäin tankille äsken. Siis oman autoni. Mutta vietinkin eilisillan päivystyksessä ja hyvin vähillä unilla mennään työpäivän from hell jälkeen huomenna antibiootti-kuurin kanssa näin ollen Gdanskiin aikaisemmin meidän salin kuvauksista, joihin lupasin aamulla mennä. Tuli muuten kovin rofessionaalinen olo hetkeksi, kun pakkasin kanaa kylmälaukkuun huomiseksi kuvauseväiksi, joiden voimin tosin Puolaan asti sitten :D

Luulin jo että pakkotoistoilut oli siinä tän käyttäjän osalta ku mikään salasana ei menny läpi, enkä edes s-postia muistanut kun olin tehnyt tätä varten oman s-postin. No joku virhe siinä salasanassa sitten olikin ylläri.

On kyllä harvinaisen perseestä kurkku ollut limaa täynnä useita päiviä tai jopa viikkoja ekat kolme viikkoo intissä olin varmaan täysin terve. Milleköhän luvulle suomen kasarmit on jäänyt aivan paska ilmasto huomaa aina kun tulee lomilta.

Alankohan minäkin taas notkumaan pakkiksella, kun ei mulla ole siellä Jyväskylässä kavereita. Onko suunnitteilla miittiä :)?

Jos täällä ois miitti, vois jopa harkita siellä osallistumista. Jos siis tällainen ikäistään nuoremman näköinen elefantti sellaiseen kelpaa. Ja jos sitä ei järjestetä kun oon sairaalassa tai toipilaana :)

E. Tuo tupsumadon sigu on kyllä koukuttava.

E2, niijoo, melkein oksennan kohta. En saa tuota uusinta FB-virusta pois päästäni :(

Back
Ylös Bottom