Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se niin helppoa ole, tarttet ensinnäkin SUPERtietokoneita tuohon louhimiseen. Jos siis uskomista on siihen OneCoinin heppuun :rolleyes:
Aivan. Sehän tuossa onkin ongelmana, kun ei ole avointa lähdekoodia, niin kukaan muu kuin koodin haltija ei oikeasti tiedä miten noita kolikkoja "löytyy".
XtreCoinissa voisi olla esim. niin, että naisille (eri toten näteille...kuva ois kiva) on louhinnassa vähän eri kriteerit kuin miehille.

Kannattaa niihin opiskelija-asuntosäätiöihin laittaa hakemukseen myös soluasunnot, niihin pitäisi päästä melko iisisti. Yksiöissä on semmoiset vuoden jonot. Yksityiseltä itse oman luukkuni nappasin.

Luulen että ne eivät huoli mun koiraa soluun. Ja olenhan mä vähän vanha muutenkin joukon jatkoksi, voisin olla niiden muiden asujien (iso)äiti. Niissä yksiöiden kriteereissä oli ikä yhtenä; uskoisin, että olen helposti riittävän vanha.

Voi pojat.

Ulkona olisi mitä hienoin mopoilukeli ja minä istun yksin täällä konttorissa ja raukka yksin tuolla parkkipaikalla.
Pitäiskö alkaa raahaamaan mopotin tänne kolmanteen kerrokseen, niin meillä olisi edes toisistamme seuraa tässä kolkossa toimistossani.

Luulen että ne eivät huoli mun koiraa soluun. Ja olenhan mä vähän vanha muutenkin joukon jatkoksi, voisin olla niiden muiden asujien (iso)äiti. Niissä yksiöiden kriteereissä oli ikä yhtenä; uskoisin, että olen helposti riittävän vanha.

Eläin voi kyllä hankaloittaa, mutta iällä en usko olevan merkitystä jos muuten on mallillaan eläminen. Tuskin monia soluasunnoissa eläviä (nuoria) opiskelijoita kiinnostaa onko siellä seinän takana nyt 18v vai 35v ihminen. Taitaa enemmänkin olla toisinpäin, että kestäisitkö sinä heitä. ;p

Ulkona olisi mitä hienoin mopoilukeli ja minä istun yksin täällä konttorissa ja raukka yksin tuolla parkkipaikalla.

sama, paitsi polkupyörä
ehtoollakaan ei ehi mopoilla,eikä autoilla,kun pitää polkupyörällä käydä ajelemassa
on niin hyvä keli, että voi ulkoilla

saatan käydä ruukintien päässä, ajankuluksi
tilanne,kuntit,on nähkääs se, että pitäisi tiskata -> kyllä vaihtoehtoista tekemistä:löytyy!

Nyt alkaa ilmeisesti ruokavalio osua kohdalleen. Paino on pitkästä aikaa nousussa :)

Ei saakeli, värjäsin hiukset, vähän seinää, otsan ja viirun kännykkäkeissiin:confused:

Mikä noista oli tarkoituksena värjätä? Hyvä suoritus kuitenkin, monta samalla kertaa :D

On. Mutta ajattelin hankkia vespan joskus viimeistään vanhana!

Iltarahkaan vattuloita omasta pihasta:
image.webp

Minä taidan lämmittää maksalaatikon omasta jääkaapista

iltapalaksi ehkäpä hapankorppuja

Minä olen syönyt noita valkosipulihapankorppuja. Isäni tuttava Pullamies oli niitä hänelle tuonut monta pakettia ja otin muutaman itselleni. Vähän skeptinen olin, mutta jumalaare ne on hyviä!

Sitten tuossa niitä syödessä mietin, että mikähän hapankorpuissa koukuttaa? Onko se se voi vai se hapankorppu vai niiden yhdistelmä?

Back
Ylös Bottom