Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ulkona on kylmä, ei oo kiva hiippailla.

Oli pakko hypätä autoon ja ajaa Treelle, että saan siipiä tähän aikaan iltaa. Kohta maiskutan:)

hottoro totoro pitäs varmaan koittaa uneksia että loman päätteeksi aamulla töihin selviäis....mutta ei väsytä

hottoro totoro pitäs varmaan koittaa uneksia että loman päätteeksi aamulla töihin selviäis....mutta ei väsytä
Et arvaakaan miten kade olen. Mä vaan unelmoin töistä. :/ Ja elämästä, jossa ei ole kusipäisiä sabotoijia lähipiirissä tai lähettyvillä. o_O Alkaa pasifistikin melkein kannattamaan keskiaikaista hirttopuuta.

Viimeksi muokattu:
Niinpä, tylsää tulee, ja astma noiden lisättyjen hajuvesien tai vastaavien takia. Henkeä ahdistaa ja aikaisin pitää olla ylhäällä ja tunnin nukkumisen jälkeen vaan herää. Toisaalta enhän mä ollut valveillakaan kuin 13 tuntia. Sama ois kirjottaa tämäkin vituttaa niin ankarasti ketjuun.

Jaa-a, se ois niinku työviikon aloitus taas.

Back
Ylös Bottom