Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha, mäkin oon, kun jotkut känniset kesämiehet totesivat toisilleen mun mentyä ohi että olipas oikein mukavan näköinen...en kuullut loppua. Tosin voi olla, että puhuivat vauvasta. No, onhan siinä puolet mua...

Känniläisistä riittää joskus hauskaakin kyllä. Näin kans taannoin yhtenä aurinkoisena päivänä pari humalaista kantamassa lisää kaljaa kaupasta. "Siinä on tyttö hyvässä kunnossa!" "Niin on! Se ei varmaan........ JUO KALJAA HAHAHAHHAAA" Repesin itsekin nauramaan.

No se sit vaan päähän! Ja ei tarvi käyttää kämpässä mitään valoja.

Itellä joskus jos tallissa jotain roplaan, niin pidän ladattavaa otsalamppua päässä, niin on aina valaistus paras mahdollinen. Kerran oon sen kiskassut cittarissa vihannesosastolla pois ottalta :D

Hävetti.

Jahas, mitä lie siellä annettu naapurin nähdä. Irstas olet.

Taidan kans tökätä huomenna yövalon eteisen pistorasiaan. Se on näppärä, kun härätunnistimella huomaa koska on pimeää ja pimeällä sit liikkeestä syttyy. Näkee yöllä vaeltaa eteisen läpi.

On muuten pimeää jo ulkona :eek:

Aivan kuin olisin herännyt juuri ja olen käymässä nukkumaan o.O Kai tupsumato oikein tarkoituksella irstaili naapurille? Levitteli ja silleen :D

Jahas jahas, se olisi perjantai.
Eilen oli punttipäivä ja yöunet olivat hyvät siihen asti, kunnes heräsin kreatiiniannoksen myötävaikuttamaan ennenaikaiseen virtsaamistarpeeseen 45 min. ennen kellon soittoa.

Laitetaanpas tuosta virkistävää musaa tulemaan:

Back
Ylös Bottom