Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se oli paukku se!

Myin muuten porkkanamopon. Oih ja voih.

Sopivasti kun ostaja soitti että on pian pelipaikoilla, niin huomasin että vesipumpun stefa vuotaa. Osti silti, tulin kai liikaa vastaan hinnassa.
Siellä vedettiin ns isoilla kamoilla.

Stefa lienee vaihdettavissa, jollei uusi omistaja ihan kädetön ole.

Sniffari oli varmaan tänäkin aamuna pelipaikoilla heti klo 0900 kun ovet avautuivat.

missäs sä sitten kotona notkut, netissä?

Minä taas katson televisiota onyle, elokuvat teatterissa, ehkä kerran viiva kolme kertaa vuodessa tölsystä

20:30 uutiset ja a-studio: suåsikki ohjelmani
Tietokoneella sitten notkun Internetsiä selaten. Senkin pyrin minimoimaan, mutta välillä sitä jumahtaa jotain tiedonjanoaan tyydyttään.

Tykillä ehkä pari-kolme leffaa kuukaudessa ja jos tulee kavereita käymään niin sitten siitä lätkää, ymps ymps mitä mieleen silloin juolahtaakaan tai vaikka Youtubesta jotain pätkiä.

Stefa lienee vaihdettavissa, jollei uusi omistaja ihan kädetön ole.
Kyllä, sanoin että ei liene mahdoton homma jos osaa käyttää hylsysarjaa. Kehui että osaa,

Nyt lounaaksi lohta + uusiaperunoita.

Telkkari, kannatti ostaa kun oon ehkä 3 kertaa kevään jälkeen katsonut. Hyvähän se on kaapissa olla kun muijat haluu kuitenkin kattoo.

Sehän ois jotain leikkimistä viran puolesta tiedossa iltasella. Toivottavasti ehtii vielä salille sen jälkeen.

Hehhe, maanittelin kaverin liittymään seuraan yhteen kansallispuistoon viikonloppuna. Sovittiin jo keväällä, että lähtisi mukaan joku kerta. No: "ei mulla ole makuupussia, makuualustaa eikä mitään.. kengät saattaa löytyä."

Ei edes puukkoa. Iteltä löytyisi toki tuplana kaikki, mutta ehkä parempi että vien sen päiväseltään harjoittelemaan ensin. Ei jaksaisi mitään mankumista kuunnella illan tullen ainakaan :D

Lyö ne varusteet sille kouraan ja sano että nähdään sunnuntaina. :D

Menkää päivällä vähän paistaan vaahtokarkkeja, niin jää sit ruusuinen kuva tulevasta!

Joo, ovelaa! Seuraavan kerran hinaan sen johonkin extremepolulle ja laitan kantamaan kaikki yhteiset kamat. Testasinhan Helvetinjärven puiston viissataatuhatta porrasta täydellä varustuksella, siinä olisi neidille semmonen pehmeä lasku erästelyn ihmemaailmaan :------D Sunshine, lollipops and rainbows! Ai että kun tulikin eräkaipuu!

Minä viimesyssynä viimeksi ihan vaan kävellyteräillyt Seitsemisissä. Mielummin tuota tulee harrastettua, kun on tarkoitus päästä kalaan vähän paremmille vesille. Muuten käy niin tylsäksi polkujen tallaus, kun on vaan tarkotus kävellä vaikka seuraavaan yöpaikkaan.

Vakiolaavun joku poltti keväällä. Siihen pääsi autolla viereen niin tuli käytyä arki-iltanakin vähän nuotiolla istumassa. Saa nähdä tuleeko uus tilalle.

Minä ruokailin eilen ehtoolla uusia pernoja,silliä ja voita

hyvää
Silli melkein ainoita kaloja joka ei itsellä uppoa. Phyi :eek:

Mä tykkään ihan pirusti siitä pelkästä haahuamisestakin. Meditatiivista koluta keskenään korvessa.

Hitto kun on taas vähän epämääräinen olo. Pitäisi saada tasuroitua edes joko euforiaan tai ahdistukseen, ei tämmöistä vuoristorataa jaksa erkkikään.

Mä oon taas jotenkin tosi otettu, kun @Heatseeker minut mainitsi erikseen. Mun täytyy olla erityisen hyvä ystävä!

Meinasin mennä salille. En mene. Pitää siivota. Eikä vieläkään huvita mennä voimailemaan.

Ja eikös shoppailu lasketa jonkinäköseksi liikunnaksi? ainakin heiaheian mukaan näin on. Yritin löytää itselleni jotain kivaa arkimekkoa, että minäkin joskus olisin vähän naisellisempi, mutta kun eiiiiiiii. Mission impossble.

tuleeko viisvitonen samsungi? Minun ja Moisio valinta

Yks semmonen on jo taloudessa. Tila ja katseluetäisyys huomioonottaen, joku 48-50 vois olla hyvä. Mutta enhän minä nyt pienempää voi ostaa mitä yläkerrassa on. Sehän olis vähän niinku nainen joka menis pienennyttämään TISSINSÄ. Väärin.

Mitä kuntit, mulla on makkarissa vanha 37" sony. (Joo makkarissa, ollaan niin vanha pariskunta jo). Ihan rahalla ostettu joskus 07-08. Alkaa olla paska. Jotku kanavat prätkyttää. Olkkarin teatteritelkkarista näkyy kyllä hyvin ja samasta piuhasta tulee.

Niin pitäskö makkariin uus? Vaiko peliluolan tölsy makkariin ja sinne uus isompi. Niinku silikonitissi jos vertauskuvaa haettais.

äiti toivoi

image.webp

miten,kuntit,jatkuu

Mitä kuntit, mulla on makkarissa vanha 37" sony. (Joo makkarissa, ollaan niin vanha pariskunta jo). Ihan rahalla ostettu joskus 07-08. Alkaa olla paska. Jotku kanavat prätkyttää. Olkkarin teatteritelkkarista näkyy kyllä hyvin ja samasta piuhasta tulee.

Niin pitäskö makkariin uus? Vaiko peliluolan tölsy makkariin ja sinne uus isompi. Niinku silikonitissi jos vertauskuvaa haettais.
Täällä on makkarissa vanha 42:n, jonka syrjäytti olkkarista 60:n viime vuonna. Lisäksi erillisessä huoneessa on tykki ja about 120" screeni. Näitä käytetään yhteensä varmaan about 1-2h päivässä. Viikonloppuna (sateisena) voi jopa tuplaantua, jos jotain lehvaa kahtellaan.

Eli, täältä ääni vanha makkariin-strategialle.

Back
Ylös Bottom