Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli ja liike.

Ja kahvi.

Hoho, juuri tulin legendaarisesta viidentienristeyksestä. Siellä oli noita poikia vaikka kuinka. Päältäpäin näyttivät vähän veteliltä, mutta kyllä mä heihin silti uskon. Kuuma kelikin. Friban heittoon juuri sopiva.

Kotimatkalla poikkesin vielä legendaarisemmassa Eges kebabissa. Hyvät setit ja palvelu.

keillekkäs,kunteista, miljoonantienristeys on tuttu: paikka

Kävin pelaamassa minigolffia ja söin kesän ekan pehmiksen!

"Moi söpöliinit" oli JP Fuxin vakio sisääntulo yöketjuun. Sittemmin keskiolut on ilmeisesti vienyt miehen.

ompa kumma kun on eristeet ympärillä kesäkuumalla

Minulla eristys:negative, lämpeneminen:negative

tuleeko viisvitonen samsungi? Minun ja Moisio valinta

Rakkaat ystävät.

Ja irma.

Tänään, 6.elokuuta, on syytä taas lämmöllä muistella niitä kolmeatoista kilotonnia, jotka tänä samaisena päivänä vuonna -45, kertoivat erään saarivaltion asukkaille että täällä ei hipit juhli.

Lepo.

Hain juuri Mommamestreilta taas uuden satsin ja taas tuli niin hyvää, niin hyvää pihistettyä sumppia että!

Itselläni ei lainkaan töllötintä. Onely tykki. Pärjään sillä hyvin ja ei tule turhaan notkuttua sohvalla televiissiota katsellen.

Rakkaat ystävät.

Ja irma.

Tänään, 6.elokuuta, on syytä taas lämmöllä muistella niitä kolmeatoista kilotonnia, jotka tänä samaisena päivänä vuonna -45, kertoivat erään saarivaltion asukkaille että täällä ei hipit juhli.

Lepo.
Se oli paukku se!

Myin muuten porkkanamopon. Oih ja voih.

Sopivasti kun ostaja soitti että on pian pelipaikoilla, niin huomasin että vesipumpun stefa vuotaa. Osti silti, tulin kai liikaa vastaan hinnassa.

onhanse,kieltämättä,se viisvitonen vähä 2012 lukua

Itselläni ei lainkaan töllötintä. Onely tykki. Pärjään sillä hyvin ja ei tule turhaan notkuttua sohvalla televiissiota katsellen.

missäs sä sitten kotona notkut, netissä?

Minä taas katson televisiota onyle, elokuvat teatterissa, ehkä kerran viiva kolme kertaa vuodessa tölsystä

20:30 uutiset ja a-studio: suåsikki ohjelmani

Back
Ylös Bottom