Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä yleisesti kannattaa priorisoida alapää, mutta voisi myös yhdistää vetävät/työntävät ja alakerta/yläkerta- jaot. Esim. kun vedetään yläkerralla, työnnetään alakerralla.
Mulla menisi kuitenkin sekaisin mikä on vetämistä ja mikä työntämistä. Olen salilla sillä tavalla aivot narikassa tai pukkarissa:p

Järjetöntä, jos voin Mopsia sitten mukailla.

Hitto kun nyt alko ramaseen. Jos vähän söis ja ottas pikku kauneusunet. Kampais niinkun henkisesti naaman.

^^ en ole kyllä itsekään koskaan paljoa perustanut tuosta vetävät/työntävät jaosta. Ei niitä tosin sekaisin saa, kun yhtään miettii mikä liike on mitäkin.

^^ en ole kyllä itsekään koskaan paljoa perustanut tuosta vetävät/työntävät jaosta. Ei niitä tosin sekaisin saa, kun yhtään miettii mikä liike on mitäkin.
Mä en oikeasti pysty miettimään kuin missä on oma napa ja treeni keskittyy joko sen ala- tai yläpuolelle. Liikkeetkin kun päätän lennosta.

Mulla menisi kuitenkin sekaisin mikä on vetämistä ja mikä työntämistä. Olen salilla sillä tavalla aivot narikassa tai pukkarissa:p

Noh, tuo olikin tarkoitettu vähän sellaiseksi erilaiseksi jaoksi...yläpää vetää ja alapää työntää like dogs u nou.

Ehkä vähän tuhma...

Ehkä siihen kokonaisuuteen kannattaa jossain vaiheessa uhrata pari ajatusta, niin menee järkevämmin pidemmässä juoksussa treenit. Jos siis käy salilla muutenkin kuin kerran viikkoon vähän sutimassa.
Kyllä se toimii kun päätän enimmäkseen pysyä hyväksi havaituissa perusmuuvsseissa ja en mitään sudi, vaan painan aina täysillä!

Kyllä se toimii kun päätän enimmäkseen pysyä hyväksi havaituissa perusmuuvsseissa ja en mitään sudi, vaan painan aina täysillä!
Joo, tää on nyt toinen asia, mutta olis niitä treenejä hyvä tarkastella vähän laajemmastakin perspektiivistä kuin treeni kerrallaan. Jos meinaa oikeasti saada jotain aikaan pidemmässä juoksussa.

Joo, tää on nyt toinen asia, mutta olis niitä treenejä hyvä tarkastella vähän laajemmastakin perspektiivistä kuin treeni kerrallaan. Jos meinaa oikeasti saada jotain aikaan pidemmässä juoksussa.
Toki mä niin teenkin: joka toinen treeni ylä- ja alaosastolle ja progression tulee toteutua vertikaalisesti.

Back
Ylös Bottom