Deleted member 43228
Nyt ajattelin jo lähtis #teelle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää varautua tai no halvemmalla pääsis vaan joka suhteessa ainakin, jos tuon vesillä olon lopettais ja hakis sieltä tulevan saaliin kaupasta.Joxuz valmistautuu selkeästi omavaraistalouteen tulevan varalta...
Mää söin tossa viikonloppuna muuten pirusti metsämansikoita. Paljon parempia versioita nuo.
Oho, taidan päästäkin nukkumaan lisää jo. Jos vain saisi.
Kyllä mä nukkuisin ihan buenosti jos lapsi nukkuisi... Eikä Toimi kyllä valitettavasti oikein sytytä :DMiten se Toimi sen asian niin hienosti kirjaili: "Nussittuna nukkuisit paremmin". Laita Toimille vaikka kaveripyyntö Faceen, niin kyllä sitä varmaan jotain järjestyy.
Kyllä mä nukkuisin ihan buenosti jos lapsi nukkuisi... Eikä Toimi kyllä valitettavasti oikein sytytä :D
E. Mutta nukuinpas äsken hulppeat puoli tuntia lisää!

Entä jos suurin uniongelma on se, etten malta mennä ajoissa nukkumaan?Eikös nykyään kaikki ongelmat hoideta lääkkein ja jos muksulla on uniongelmia, ei muuta kuin nappia naamariin![]()

No totakin voi hoitaa napeilla. Käsket vaikka miehen laittaa tyrmäystippoja + stilkkareita + jotain benzoja tuoremehuun siinä 20 maissa, niin asiahan on sillä ratkaisut.Entä jos suurin uniongelma on se, etten malta mennä ajoissa nukkumaan?![]()
Ei kyllä mä taidan ennemmin käskeä sen laittaa jotakin muuta jonnekin muualle.No totakin voi hoitaa napeilla. Käsket vaikka miehen laittaa tyrmäystippoja + stilkkareita + jotain benzoja tuoremehuun siinä 20 maissa, niin asiahan on sillä ratkaisut.
Oletan, että tarkoitat lihaa piiloon...ettet syö kaikkia illalla, kun ähkynä ei oikein saa nukuttua.Ei kyllä mä taidan ennemmin käskeä sen laittaa jotakin muuta jonnekin muualle.
Hmm.. Mulle on kyllä tavallisempaa herätä yöllä nälkäisenä kuin kärsiä ähkystä, ainakaan lihan aiheuttamasta.Oletan, että tarkoitat lihaa piiloon...ettet syö kaikkia illalla, kun ähkynä ei oikein saa nukuttua.
Kai tähänkin joku pilleri löytyisi, mutta kätevintä voisi olla laittaa vähän makuuhuoneessa lihaa piiloon. Tällöin kun herää nälkäisenä voi kätevästi ottaa lihan piilosta ja nauttia.Hmm.. Mulle on kyllä tavallisempaa herätä yöllä nälkäisenä kuin kärsiä ähkystä, ainakaan lihan aiheuttamasta.
Hirvittävästi tekisi mieli keskiolutta A-alueella. Aurinkokin näyttäytyy!
Kävin jo vuoden väsyneimmän salinreeninkin suorittamassa. Fitnesssämpyläpitoisuus oli yllättävän korkea vuorokaudenaikaan nähden.
Kuivaliha voisi olla hyvä yöpala kyllä, suoraan pussista.
Tänään aloitan vihdoin 2-jakoisen, priorisoidako ala- vai yläpään?
ala- vai yläpään
Kuivaliha voisi olla hyvä yöpala kyllä, suoraan pussista.
Tänään aloitan vihdoin 2-jakoisen, priorisoidako ala- vai yläpään?