Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lappuliisa koputti ikkunaan ja sanoi että "parkkilipuke pitäisi olla". Vastasin että "Minä pitäisin siitä, että jatkan matkaa".

Asia ratkes, kun ajoin 100 m eteenpäin. Ei varmana tajunnut, juksasin!:rolleyes:

matemaatiikot,hei

montako rosenttia 30 000 on 5miljoonasta

rupesin vain kritisoimaan, Minusta ei vaikuta kovin yleiseltä, vai onko

tiivistelmä:

Tämä suomalaisille yleinen tauti
maassamme kyseistä hepatiittia sairastaa jopa 30 000 henkilöä

Minä koko hyllyn. Ja huomenna jatkuu.

Ikean reissu meni yllättävän kivuttomasti, aikaa kului vain noin tunti.

Ei toimi iltapulun eikä iltapaskan sivut meikäläisen koneella!

Ei toimi iltapulun eikä iltapaskan sivut meikäläisen koneella!

entä videot

mitä,kunti,tuumaatte:
koska
pääsen
madin
GAYkalle
seuraavan
kerran

onko vielä pitkä?!

Onko Vokot löytänyt Paulin? Vai avannut korkin?

muoks. enpä ollut kuullut osaa näistä uusista. Pari hyvää rallia.

Viimeksi muokattu:
Heh kuudelta soi herätys, mutta väsytti hulluna, joten otin vielä sohvalla puolen tunnin nokoset. :D

Oon heränny viideltä, ehkä jopa aiemmin. Voi vittu. Onneksi saanen nukuttua lisää ennen salille menoa, kun ei oikein kroppa kestä teeeniä tai pää elämää alle viiden tunnin unella.

Oon heränny viideltä, ehkä jopa aiemmin. Voi vittu. Onneksi saanen nukuttua lisää ennen salille menoa, kun ei oikein kroppa kestä teeeniä tai pää elämää alle viiden tunnin unella.
I feel you...Tai siis en sillailla tunne, mutta siis sillä toisella, empaattisella tavalla.

Heräsin myös viideltä tosin vapaaehtoisesti en käskettynä. Ns. vapaaehtoiseen kellonsoittoon.

#Rapusaalis #Kehno

Mitäs, huomenna vai tänään mustikkaan. Huomista vähän pohdin. Kuulin, että ois kypsää. Kuulemma.

Back
Ylös Bottom