Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oiskohan tuolla Pipessä nyrkkeilyä jo tänään.. hiljaisen näköistä oli kun ohi ajoin.
Siellä vois olla kyllä nyrkkeilyä luvassa. Tosin näillä sääennusteilla ei harmita että kököttää himassa.

Alkoipa tekeen mieli syömään jykylään Revolutioniin. Hampparia tekis mieli sieltä, mutta sitä ei nyt kyllä omassa jääkaapissa ole.

Mä en voi syödä herneitä näköjään juuri yhtään. Yhtenä iltana söin muutaman kourallisen niin pari päivää olin pallo jossa äänekäs perämoottori.
Tuohan on verrattavissa äitiini, siltä saa apua ja hyödykkeitä, mutta musta on alkanut tuntua että se vaan tapattaa mua kummini kanssa, koska aina kun ne ovat hyvillään, minä voin huonosti. Aiemmin asiat olivat toisin.
Meinaakos Heatseeker ostaa tuliaisia museosta? :D

Siellä vois olla kyllä nyrkkeilyä luvassa. Tosin näillä sääennusteilla ei harmita että kököttää himassa.

Alkoipa tekeen mieli syömään jykylään Revolutioniin. Hampparia tekis mieli sieltä, mutta sitä ei nyt kyllä omassa jääkaapissa ole.

Joo, vähän näytti hyytävältä kun jengi laahusti mökeilleen kunnon kesäkamat yllä.

Hirvee hampurilaishimohan se iski tätä lukiessa saman tien kun en antautunut nälälle riennoilta saapuessani.. Revossa en tosin oo vissiin syöpöttänyt koskaan, mutta joku yleispätevä mättö kyllä painuisi.

Mää hain vähän ruokaa. Tai no vähän ja vähän. Iso annos perunaa ja kastiketta lisukkeilla. Jaksaa nukkua sitten yön yli.

Tämän jälkeen myös näkeen unia jalka-aamusta!

Päätin eilen mennä aikaisin nukkumaan salipäivinä eli to ja su. Että palautuisin paremmin kun on ollut vähän domssiongelmaa. Siitä ajattelin edelleen että sehän sopii hyvin sittenkin kun palaan töihin, että sunnuntaina menee aikaisin nukkumaan. Ja myös to, niin jaksaa valvoa ainakin pe. Mutta entä alkuviikko, onhan silloinkin mentävä aikaisin nukkumaan yhtä lailla:eek: Eli myöhään voin valvoa vain pe ja la - jos jaksan:confused: arkio_O:mad::(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pitää ottaa. Itse juuri pihistin sumpin, ja oikein ääneen lausuin että tulipa hyvvee.

Tämän kun tästä juon ja jos ulkona ei ehdi tällä välin jälleen maa kastua, menen rullaileen.

Back
Ylös Bottom