Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puntit punttailtu. Muuten kulki hyvin mutta penkissä jäi pari toistoa vajaksi alkukevään 4x-sarjasta. Ei kuitenkaan hassummin, kun ottaa huomioon, että tässä menty kesä treeni viikossa mentaliteetilla.

Ja sitten asiaan. Parhaillaan olen vapauttamassa kuona-aineita elimistöstä.

Puntit punttailtu. Muuten kulki hyvin mutta penkissä jäi pari toistoa vajaksi alkukevään 4x-sarjasta. Ei kuitenkaan hassummin, kun ottaa huomioon, että tässä menty kesä treeni viikossa mentaliteetilla.

Ja sitten asiaan. Parhaillaan olen vapauttamassa kuona-aineita elimistöstä.
Auttoiko kuonan vapautus olotilaan?

Näyttää vahvasti siltä että tällä viikolla ehtii vielä harrastaa kulttuuria. Panssarimuseo: positive.

Sniffarilla taitaa olla korkki auki. Ja vuonojen lumitilanne ei oo kummonen tällä hetkellä. Toki siellä huippujen tuntumassa voi onnistuakin.

Ääni uhkaa lähteä flunssan takia. :D Makia ku välillä tulee kimakasti ääntä ja välillä tukahdetusti.

On se nyt kumma kun flunssaa on heinäkuussakin. Itsellä siis oli kans joku aika sitten ja kupoliinhan se otti heinäkuussa kulkee kutipaperi taskussa o_O

Minä katselen juuri tyttöjen lautailua.
IMAG3489.webp

Osallistua?

Perjantaina on varmasti monet nyrkkeilyjamit, kun meet yökerhon ovelle klo 04.00 aamuyöllä :D

Pitäis syödä vielä iltapalaakin. Ei tee etes mieli :confused:

Kaverin vanhempien vintiltähän löytyikin juuri sopivasti pariton nyrkkeilyhanska ja vähän hajonnut pyöräilykypärä. Ehkä se oli merkki, väkevää symboliikkaa ainakin. Mutta jos nyt kuitenkin vaan norkoilemaan. Kunnon ottelut on lauantaina, harmi kun on jo Paimio-etappi silloin. :-/

Back
Ylös Bottom