Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helppohan se on omia piisejä soittaa.

Ja ihan kävellen mentiin kaverin kans kotio. Taksit kortilla ja mulla oli vielä munamankeli messissä. Muttta melko rapean olon pystyi kehittämään tälle päivälle. Täytyy jättää tänään jumppaamassakäymässä: väliin.

1305965484942

Huomenta vaan.

Ja lomalaiset jumalauta nukkumaan tähän aikaan! Ei ole lomalaisten aika olla hereillä näin aikaisin. Tosin jos nyt on jollekin lomalaiselle tämä onkin myöhään, niin sallittakoon vielä pieni naukku.

Ei lomalla kuulu nukkuakkaan. Mä läksin aamulla maalle ruokkimaan kissaa ja ajeleen mersulla nurtsia kun porukat huitelee jossain lapissa. Joku väitti, että kotopuolessa olis sadellu sillä välin :eek:

Punttimimmeiltä taas tullut upeita kuvia ja videota viime katsauksen jälkeen. :)
Äitini sen sijaan on alkanut uskottelemaan itselleen etten ole hänen lapsensa ja isäni neuvot vievät vain allikkoon.
Mitähän tässä enää voisi tehdä menestyäkseen jollain tapaa kunniakkaasti elämässä kun en uskalla luottaa vanhempiinikaan vaikka luulisi noin lähisukulaisuuden olevan vahvin side.
Mutta kahvia, ilman juhlia. Ja kaljaa, sitä keskimmäistä merkkiä. Pääasiallisesti.

Kansantanhujakin voi kerran kokeilla.

Hampurilaisessa oli 4 pihviä ja pekonia, lihaa noin puoli kiloa. Röyh.

Pipefestiä voisi oikeastikin joskus kokeilla, kerta se tossa porukoitten naapurissa on. Kansantanhujakin ehkä sen kerran, miksei.

Koko päivän mättänyt mansikoita ja herneitä ja parit keksit siinä sivussa, jälkimmäisistä pienoinen morkkis kun muutenkin turvottaa.

Pipefestiä voisi oikeastikin joskus kokeilla, kerta se tossa porukoitten naapurissa on. Kansantanhujakin ehkä sen kerran, miksei.

Koko päivän mättänyt mansikoita ja herneitä ja parit keksit siinä sivussa, jälkimmäisistä pienoinen morkkis kun muutenkin turvottaa.
Mä en voi syödä herneitä näköjään juuri yhtään. Yhtenä iltana söin muutaman kourallisen niin pari päivää olin pallo jossa äänekäs perämoottori.

Tulin kans juuri gymiltä. Pitäis tehdä vähän jauhelihakastiketta ja keitellä perunaa.

Saakutin sade. Sais kuivaa illaks, niin vois mennä hetkeks lonkkaroimaan o_O

Missä on Santsi. Asiaa Santsille ja nyt sitä ei näy eikä kuulu. Tai no, se varmaan laukku tanassa kiertää ja heittelee kiekkoja, perskele.

#tämä kun joskus olisi vauhtiajoilla
#tai ylipäätään assjoella mieluiten vähintään kerran vuodessa

Back
Ylös Bottom