Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Negative. Tuo vitnesakka on ilmoittanut pakastavansa marjoja.mielestäni kesä on ollut:hyvä
edit: onko heeseeke marjanpoimija
ennolisi ikinä uskonu!
hai,voltiz,rokkennroll
vitnesakka
Elä muuta sano.Sinun pakastimellasi?
jo on aikoihin:eletty
Juu, siellä ne pyörii uutena. Aika kovissa hinnoissa pyöri internetsissä käytettynäkin. Kunnes törmäsin johkin mukavaan opiskelijaan ja huomasin tilaisuuteni tulleen. Hintapyyntö tais olla 50 e tai jotakin vastaavaa ja tinkasin sen vielä paikanpäällä 35 euroon :DKolmen sadan nurkilla on tommoset noin satalitraset kaappimallit. Sinne tulenee lihan lisäksi marjoja ja koiranruokaa.
Kävin aikakoneella elokuun toisella viikolla:Amisviikset saa alkaa rehottamaan elokuussa!!
Olen itse tullut siihen lopputulokseen, että ihmisten tietämykseen pätee sama kuin veroihin. Tietävin prosentti tietää 90% kaikesta ýhteenlasketusta tietämyksestä ja 99% tuon lopun 10%.Olen muuten huomannut, että jotkut ihmiset ei tiedä mistään mitään.
Ei ole sieltä poimittua sentäs, mutta huvittavaa on se, että Pirkanmaa oli yksi kovimmista paikoista Suomessa, johon saatiin kunnon laskeumat. Pitäis hommata geigermittari. Taitais saada isompia lukemia jostain metsästä, mitä vaikka Tsernopylissä taustasäteily hieman kauempana nelosreaktorista oli.Joxuzin pakastin täynnä Pripyatin mättäiden marjoja? :D Kunnon superfoodia. Jos radioaktiivisen hämiksen puremasta saa supervoimat niin mitäs säteilevät mustikat tekee penkkitulokselle?
hylsysarja
etsin myös omaa hylsysarjaa viime syksynä ku olisin tarvinnu
etsin myös kuukausi sitten kun olisin tarvinnu
ei ole löytynyt mistään
olisko,kunteilla,antaa hyvää vinkkiä mistä kannattaisi vielä etsiä?
En oo vielä imaissut oluen olutta. Tein tallissa hommia. Jätekatoksen rungon suunnittelu-, mittaus-, sahaus- ja kokoonPANOhommat. Nyt vielä NAISvaimon nouto kotio ja jottai pitäs ahtaa mahaan, todennäköisesti oksennusta. Ei tuu sitten huomenna yllätyksiä.
Riippuu hylsysarjasta. Pikkusetti on normaalisti auton perässä työkalupakissa. Isompi satsi taas tallissa hyllyssä, mutta nyt sekin on leväällään veneessä.etsin myös omaa hylsysarjaa viime syksynä ku olisin tarvinnu
etsin myös kuukausi sitten kun olisin tarvinnu
ei ole löytynyt mistään
olisko,kunteilla,antaa hyvää vinkkiä mistä kannattaisi vielä etsiä?
Itse tykkään myös panna suuhun. Ajattelitko panna pitkän kaavan vai ihan vain lyhkäsen mukaan?En oo vielä imaissut oluen olutta. Tein tallissa hommia. Jätekatoksen rungon suunnittelu-, mittaus-, sahaus- ja kokoonPANOhommat. Nyt vielä NAISvaimon nouto kotio ja jottai pitäs ahtaa mahaan, todennäköisesti oksennusta. Ei tuu sitten huomenna yllätyksiä.