Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äläs nyt, olen aikanaan törmännyt naisihmiseen, jolla oli jonkinlainen fetissi jazz-tilassa olevan imeskelyyn, joten jos tällaisesta innostuu, jazz-klubi lienee mitä parhain mesta itsensä toteuttamiseen.
Mitenkähän tuo onnistuu käytännössä. Monennenkohan kerran jälkeen se vehje pysyy pidempään siinä jazz-moodissa. Lyhyt ilo naisella varmasti.

Söin. Nyt siivousta ja sit lonkkaroimaan. Illalla varmaan vasta gymille.

Mitenkähän tuo onnistuu käytännössä. Monennenkohan kerran jälkeen se vehje pysyy pidempään siinä jazz-moodissa. Lyhyt ilo naisella varmasti.
Taisi silti se vempeleen herättely olla niitä kiksejä antavaa myös, joten tässähän on sellainen win-win tilanne.

Itsehän en kahveja nauti, jos ei pakoteta, mutta on mulla oma kofeiiniannokseni taas tuossa kupissa. Työtilanne on nyt vähän sellainen, että joutuu improvisoimaan, että olisi edes jotain tekemistä. No, eipä tuo isosti haittaa, normisettiä näissä hommissa pahimpaan loma-aikaan.

Ite pyrin nauttimaan väliaikakahvin n. klo 13:58. Saa nähä miten käy. Mut ihan omaa suoritusta lähen tekemään

Ihan aikataulussa pysyttiin suht ok mut jotakin siin lopussa tapahtu. Täytyy kattoa vielä videolta ja analysoida mistä on kyse mut kokonaisuuteen oon ihan tyytyväinen

image.webp

Kaikki rästissä olleet matkalaskut ja kululaskut kirjattu. On se kumma, että noita ei meinaa saada tehtyä vaikka tietävät rahantuloa omalle tilille.

"Pitempään julkisuudesta poissa ollut kotimaisen tositv:n grand old lady Henna Kalinainen paljastaa blogissaan syitä hiljaiseloonsa."

TOSITV:N GRAND OLD LADY???!!!!???? MITÄVITTUA!?

Fisu on noista perus shoteista sellainen, josta on juonut ittensä ihan pihalle. Salmiakki ihan hyvää, voi tehdä itekin turkinpippureista.

muoks. ihan hyvää as in menee alas, jos on pakko jotain shottia juoda.

Back
Ylös Bottom