Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistaakseni 1,7kg ilman patruunoita. Ammuin joskus radalla 50 laakia, onhan se aika räyhäkäs.
Juu on aika vekkuli. Varsinkin kun tuolla oli vähän sellanen kiireinen tapahtuma, että mielellään ois aina laukauksen jälkeen vetänyt rintaan eikä ampunut samoilla käsillä useampaa.

Ja tässä teille Pepe Willberg, ku sillä on niin komia moottoripyörä tuos.

image.webp

olen,kuntit,polkupyöräilly tälläviikolla 180km
sitä,se,teettää ku ej ole kuntosalijumppakortissa virtaa

olen,kuntit,polkupyöräilly tälläviikolla 180km
sitä,se,teettää ku ej ole kuntosalijumppakortissa virtaa
Niinmuuten, kävin käymässä käymässä siellä Kihniössä. Ja Jalasjärvellä. Karvia on vielä näkemättä.

Loma_hommat ja nyt on jo kauheet suorituspaineet. Heräsin 7:15 ajatellen, että pitääpä nousta kun tänään pitää saada niin paljon aikaseks. Aamukahvin (not onely) lomassa tajusin, että vittu. Mähän olen lomalla. Ei mun tartte saada mitään aikaseks jos en mä halua. Mut haluanhan mä vähäsen. Saada aikaseks. Joten ku mä oon imassu nää tsufeet kapeisiin kasvoihin, ni mä pakkaan salikamppeet kassiin ja laitan vetokoukun paikalleen ja kytken siihen peräkärryn, joka on lastattu kaatopaikalle vietävällä rojulla. Sitten mä vien ne paskat pois ja käyn TISSI-HAUIKSET vääntämässä verta täyteen. Sit mä hajen Ahlselliltä vähän IV- ja viemärirompetta autotalliin, ne puuttuvat.

Ja sitten mä en tee mitään. Piti loput kivetykset askarrella, mutta on niin märkää tuolla. Jos sitä huomenna olis kuivenpaa.

futemukerin lomasuunnitelmat kuulostaa huolestuttavan aikuismaisilta/keski-ikäisiltä

Back
Ylös Bottom