Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unohdin mainita että olen jo 4vko lomalla, sori!

Ehtin jo kotiinkin ja on myös kupuravittu. @Xtreme suosittelen tota uutta purilaispaikkaa, sikket hampurilaiset ja ranut. [Blindburger eikä mikkä burgerking].
Juu, tarttee koittaa joku kerta...se taitaa olla yhen puolitutun lafka, siis saman Jalosen kun Elbaa pitää (jos en väärinmuista).

Valitettavasti tämä viesti osui sivun ylälaitaan, joten ylöspäin rullaaminen ei onnistu ja näin ollen kuvakin jäi näkemäti.
Harmi. Olispa joku aikakone, jolla vois katsoa edelliselle sivulle...no yritin ainakin

Nyt Jazzeille piipahtamaan. Onhan sitä naisillekin annettava jotain katseltavaa.

#lääkkeeksi
#onely

#vähän,mutta,asiaa
#elän,parhaimman,nousun,aikaa
#läsnä
image.webp

Huomenta. Unirytmi kyllä kääntynyt päälaelleen näin lomalla. No alle kuukaus ni takas koulun penkille, jotenkin jopa odotan koulun alkua..o_O tänään korista ja kesäilyä :cool:

Mä sain kuulkaas eilen illalla melkeen kaikki pakattua! Nyt pitää enää erotella nesteet ja sit mä oon ready. Mietin illalla pitkään et mikä puuttuu... Puuttu kaikki sponsoripaidat ja -takki. Mä oon kyllä erityishyvä edustaja :D Mutta ny o sponssivaatteetki mukana ja pikkuhiljaa päästään asian ytimeen. Tänään lähtö, maanantaina perillä. Ehkä se tästä. Mukavata viikonloppua pikku ruttupampulat!

@Xtreme

kaupassa 560€, saksassa 520€ ja tulisko saksasta vielä toimituskuluja?

kyllä on kuntit arai rebel hyvä 5/5!

Mä sain kuulkaas eilen illalla melkeen kaikki pakattua! Nyt pitää enää erotella nesteet ja sit mä oon ready. Mietin illalla pitkään et mikä puuttuu... Puuttu kaikki sponsoripaidat ja -takki. Mä oon kyllä erityishyvä edustaja :D Mutta ny o sponssivaatteetki mukana ja pikkuhiljaa päästään asian ytimeen. Tänään lähtö, maanantaina perillä. Ehkä se tästä. Mukavata viikonloppua pikku ruttupampulat!

Toi nesteiden erittely on kyllä aivan perseestä. Puolet kerroista übernopea lentokenttävirkailija on huitaissut koko roskan skanneriin nesteineen päivineen ennen kuin on saanut edes ensimmäistä vetskaria auki ja siinä kohtaa kysyy että onko nesteitä. Joo ne meni jo. Ja jos ehdin kaiken levitellä esim. AINA Rovaniemellä, joudun kopeloitavaksi ja käsilaukku tehotarkastukseen.

Tuli just tultua vähän paukuttelemasta. Ei ollut paha hinta Budapestissä moiseen, paketti oli n. 70 e ja siihen päälle pyöreesti 8 e / lisävalinnainen. Varsinkin kun homma oli erittäin hyvin järjestetty. Vois kirjottaa pidemmänkin stoorin joka vehkeestä. Mutta vaikka tätä on tullut enemmänkin puuhasteltua, niin kyllä vaan soija pukkas. Hanskat ois tarvinnut mitkä yleensä paukutellessa on aina käsissä ollut, koska hiki. Sen verran tuo revolveri jo pyöri käsissä että ei ollut oikein mitään tuntumaa sen kahvaan. Mitäs onko @Heatseeker :llä kokemuksia näistä?

- Ruger Mk III
- GLOCK 17
- Heckler & Koch USP
- Colt 1911A1
- Desert Eagle
- Skorpion EVO3
- Heckler & Koch USC
- Colt M4A1
- Kalashnikov (AK-47)
- Remington 870

Vapaavalinnaisia vielä pari päälle:
- Smith & Wesson 629
- Dragunov (SVD)
- Saiga 12k
- Kalashnikov (AK-74)
- Heckler & Koch MP5SD

Ei tullut leimattua miestä SVD:llä. Hyvä näin niin kehtaa kulkee loppuloman myös ilman arskoja.

Ei huono!

Osa noista on tullut ammuttua, ei toki kaikkia. Mikä kaliberi toi Desert Eagle oli?

H&K saa aina hieman pöksyt kostumaan.
HK_Logo.jpg

Toi nesteiden erittely on kyllä aivan perseestä. Puolet kerroista übernopea lentokenttävirkailija on huitaissut koko roskan skanneriin nesteineen päivineen ennen kuin on saanut edes ensimmäistä vetskaria auki ja siinä kohtaa kysyy että onko nesteitä. Joo ne meni jo. Ja jos ehdin kaiken levitellä esim. AINA Rovaniemellä, joudun kopeloitavaksi ja käsilaukku tehotarkastukseen.
Vuonna 2009 ku matkustin paljon rinkan kanssa niin mut napattiin aina random checkiin. Yks täti kerran kurkkas farkun kauluksesta sisään. En tiiä mitä se odotti näkevänsä. Kerran myös läppäri käytettiin huumetunnistimen kautta. Mukavaa kun joku joskus kopeloi.

Ei huono!

Osa noista on tullut ammuttua, ei toki kaikkia. Mikä kaliberi toi Desert Eagle oli?

H&K saa aina hieman pöksyt kostumaan.
HK_Logo.jpg
Desert Eagle oli .44 Magnum. Sen verran oli jo painoa, että en tajua mihin tuokin on tehty.

Ja onneksi ei tullut valittua .454 Casull vehjettä. Sen verran oli hirveä kahva kokemattomalle revolverimiehelle tuo 0.44 Magnumkin. :D

Kyllä, löyty aikalailla oma tän hetkinen lemppari jota päässyt koittaan. H&K USC .045 ACP. Rakastuin.
IMAG3461.webp

Back
Ylös Bottom