Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oonpa ollu tänään tosi reipas. On pitäny kokata, siivota, tehä opiskelihommia..

..ja se mitä oon saanu aikaan tähän mennessä

image.webp

Koskenlaskijamakaronilaatikkoa, nomnom.

Ruumis on kipiä. Ruokaa tekee koko ajan mieli. Janottaa. Luulis että oisin ryypänny ja krebannu koko lauantain. Mutta enpä oo! Heti luuli, kumihuuli.

Olinkohan minä nyt vahingossa rasistinen?

En tienny mitä mä noilla mansikoilla tekisin ku ei meinaa mahtua pakkaseenkaan. Tekisin sit mansikka-Brita kakun tai tortun tai mikälie. Hoho. Tarvii antaa jäähtyä ja sitte mansikkavaniljarahka väliin.

En oo ikinä tajunnut, että tuossa olisi rasistisia viittauksia. Mutta oonkin vähän hidas. Älykäs, mutta hidas o_O

En minäkään. Nyt kun sen kirjotti niin jäin miettimään, että mitenkähän on.

En tienny mitä mä noilla mansikoilla tekisin ku ei meinaa mahtua pakkaseenkaan. Tekisin sit mansikka-Brita kakun tai tortun tai mikälie. Hoho. Tarvii antaa jäähtyä ja sitte mansikkavaniljarahka väliin.
Oijoi. Nyt kuulostaa aika herkulliselta. Biitti tänne!

Yötä kuntit!

Suosittelen Ukrainaa. Halvin löydetty Corona 8.5 paikallista rahaa, eli noin 35 senttiä euroissa kappale. Ja tosin sekin oli huoltsikalta.

On vähän katseltu luodinreikiä itsenäisyydenaukiolla sekä verisiä rappuja. Fiilikset niin ristiriitasia. Raflassa kolme pääruokaa nassuun per lätty aivan naurettavaan hintaan kyllä.

Alussa oli aika kuumottavaa tällä kaveriporukan taustalla ja katsellessa sotilaita kadun kulmilla, mutta natiiveihin tutustuessa 10/10 valinta. Huomenna aamulla saamaan vähän ydinsäteilyä.

Hieman kuumotteli jälleen etsiä yhtä paikallisen suosittelemaa baaria. Tuolta se löyty. Ei tiennyt saako lättyyn Dimitriltä vai löytääkö sitä kulttuuria. Tarina päätyy onnellisesti, 0.5 l vodkaa pöytään n. 4 e.

Tästä vois tehdä matkapäiväkirjan pakkikselle. Sen verran säväytti ihmisten ystävällisyys ja tää yleinen habitus muutenkin täällä. Aasian hinnat häviää tälle myös.

Liitteet

• IMAG3177.webp
    IMAG3177.webp
    242,2 KB · Katsottu: 144
Back
Ylös Bottom