Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään saleiltu. Lomalla tavoitteena käydä edes sen kerran viikossa täydellisen (lihasten, ei sen) surkastumisen ehkäisemiseksi. Muuten kun tulee rullaluistelua, lenkkeilyä ja saatanan raskaita mailapelejä vedettyä päivittäin. Ja olutta auringossa. Of course.

Kattelin eilen illalla muuten Montage of Heckin. Oli ihan ok. Ei tosin tarjonnut juurikaan uutta.

Ei, mutta havaitsin tässä viestiäsi lukiessa, että mun haubitsien raskausarvet on alkaneet punottaan taas. Ehkä mun pitäs lopettaa salilla käynti. Nahkapuku repee liikaa.

Edit. Sitä se ultramassiivisuus teettää. Korjaan, ULTRAMASSIIVISUUS siis.

Back to Finland. Täällä on viileää.

Niinpä! Lihominen on tapahtunut sen jälkeen kun aloitin juoksuharrastuksen, joten se on syypää!o_O
Joo. Oonkohan mäkin käyny iteltäni salaa lenkillä?

Joo, kyllä se pakko on juoksemisesta olla kiinni.
Mä en ole lihonut, enkä ole käynyt juoksemassa. Selvästi 1+1 tyylinen tapaus.

Joo, kyllä se pakko on juoksemisesta olla kiinni.
Mä en ole lihonut, enkä ole käynyt juoksemassa. Selvästi 1+1 tyylinen tapaus.
Kyllä se on. Ehkä oikeasti sitä kautta, että treenin lisääminen on lisännyt ruokahalua aluksi enemmän kuin kulutusta. Mähän kun syön aina fiiliksen mukaan.

Kyllä se on. Ehkä oikeasti sitä kautta, että treenin lisääminen on lisännyt ruokahalua aluksi enemmän kuin kulutusta. Mähän kun syön aina fiiliksen mukaan.

Mä syön siksi, että on pakko. Ei vissiin muuten oikein pysy hengissä? Eikä varmaan jaksa treenatakaan, jos ei syö.
Syöminen ei siis mulle ole minkäänlainen harrastus :D

Hävettää myöntää, mutta syön jotta kasvaisin isoksi ja vahvaksi. Aivan varmasti selviäis hengissä vähemmälläkin syömisellä

Tähän mennessä tulos on ollut heikkoa. Pieni ja lihava sitä on edelleen saatana.

Perjantai biisinä saa luvan toimia In Flames-In plain view.

Back
Ylös Bottom