Sun pitää nyt vaan itse järjestää ne. Ei kai sekään voi kovin vaikeata olla?
Voisikin olla vielä kävelymatkan päässä kotoa! Ja halpaa ruokaa ja hyvä sää!
Liikaa vastuuta kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun pitää nyt vaan itse järjestää ne. Ei kai sekään voi kovin vaikeata olla?
Liikaa vastuuta kyllä.
Ei toi Provinssikaan napostele, kiesus. Kyllä pitäisi jonkun järjestää festarit joilla soittaisi meikäläisen valitsemat yhtyeet. Sopivilla tauoilla että ehtii välillä vessaan.
Liikaa vastuuta kyllä.
Epäilen minun ja Vesan yhtyevalintojen yhtenäisyyttä.
Siihen kun kiinnittää vielä CatCatin, niin on valmis kattaus.Mä olisin ehdottanut kolmen päivän festareille pääesiintyjiksi Absu, Primordial ja Marduk. Vesalla varmasti numerot plakkarissa.
Siihen kun kiinnittää vielä CatCatin, niin on valmis kattaus.
Tässä ollaan kahden vaiheilla pitäisikö käväistä Porissa katsastamassa Robert Plant.Itsehän maksan kuuskybää plus matkakulut Damian Marleysta. Ei ees harmita. Dylan olisi marraskuussa Amsterdamissa, tekisi mieli sinnekin. 85e keikasta plus reissu ois jo vähän kipurajoilla vaan.
E. Tai no oli siellä se toinenkin jamaikalainen joka on kiva nähdä.
Tässä ollaan kahden vaiheilla pitäisikö käväistä Porissa katsastamassa Robert Plant.
M.A. Numminen ja Pedro Hietanen.
Mun selkä ei kestäis monen päivän festareita. Muutenkin vähän vituttaa, kun selkä on kipeä.Tänään alkaa provinssi. En tiedä saako tämän(kin) vuoden jälkeen todeta olevansa liian vanha ja lihava tämmöseen.