Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Ehkä paras ryhmä ikinä.

e: Oli se "Hakataan Teuvo heteroksi" myös aika kova ryhmä. Ja toisaalta melko kunnianhimoinen tavoite.

Missä niin sanotaan? Mun kännykän säätiedotus ainakin lupaa sadetta koko saatanan viikoksi eteenpäin tällä hetkellä.

Päivän kohokohta: liityin fb-ryhmään Joka päivä sama kuva Pekka Poudasta moshpitissa
Jahas, sanoin väärin. Piti mainita siis lauantai. No joka tapauksessa, oon henkisesti valmistautunut jo että koko vkl sataa vettä. Eli se on Beer Pongia sisällä. Käy se sekin.

Ostin myös Teho Offia. Luin Anttilassa Kuluttajalehden ja se voitti testit, siksi se. Näin saan pidettyä muistaakseni 5 h yhdellä suihkasulla aina terangille sateensuojaan tulevat hyttysen perkeleet poissa iholta.

Nyt tuli kuntit hyvä idea. Meen etsiin äiten tyköö PS1:n ja lyön sen tykkiin kiinni. Ei voi olla huono idea. Pitää vähän katsoa mitä pelejä internet tarjoaa. Tuli junnuna myytyä kaikki aidot joista rahaa karkkiin vaan sai.

Ja homma toimii!
2015-06-18 22.50.19.webp

Pitäisi varmaan käydä kaupassa katsomassa vieläkö sieltä löytyy jotain ruokaa ja alkoholijuomia. En eilen ehtinyt/jaksanut/viitsinyt käydä.

Mikään ei kyllä ole niin siistiä kuin herätä hyvin levänneenä ja virkeänä omia aikojaan kuitenkin niin aikaisin, että päivä ei mene hukkaan. Oon jo ehtinyt tunnin juoda tehokkaasti kahvia.

Ja mä kävin siellä kaupassa. Ja sain ostettua sekä ruokaa, että alkoholia. Eli ihan hyvinhän tämä aamu tästä on lähtenyt.

Mikään ei kyllä ole niin siistiä kuin herätä hyvin levänneenä ja virkeänä omia aikojaan kuitenkin niin aikaisin, että päivä ei mene hukkaan. Oon jo ehtinyt tunnin juoda tehokkaasti kahvia.

Itse heräsin pikkutunneilla vähänlaisesti levänneenä keskeltä metsää siihen, että teltta vuotaa varpaille. Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja leiri sijaitsi vain muutaman kilometrin päässä autosta, ei muuta kun leiri kasaan ja kotia kohti kuivattelemaan. :D Mahti aloitus juhannukselle. Oon niin iloinen kun menin.

Itse heräsin pikkutunneilla vähänlaisesti levänneenä keskeltä metsää siihen, että teltta vuotaa varpaille. Onneksi olin ollut kaukaa viisas ja leiri sijaitsi vain muutaman kilometrin päässä autosta, ei muuta kun leiri kasaan ja kotia kohti kuivattelemaan. :D Mahti aloitus juhannukselle. Oon niin iloinen kun menin.

Mulle riitti uida eilen kauppaan ja takaisin :D

Illaksi oli luvattu vähän selkeämpää, jos kävis jonkun lenkin heittämässä. Jos tältä syömiseltä nyt pääsee enää siinä vaiheessa jaloilleen.

Mulle riitti uida eilen kauppaan ja takaisin :D

Illaksi oli luvattu vähän selkeämpää, jos kävis jonkun lenkin heittämässä. Jos tältä syömiseltä nyt pääsee enää siinä vaiheessa jaloilleen.

Haha. En edes laskenut, miten monta kertaa kastuin eilen litimäräksi kuivaakseni taas hieman uudestaan. Onneksi ei ollut vilu missään vaiheessa. Nyt pitäisi suoria juhannusvehkeet kasaan ja lähteä mökille, on vaan tuo kylppäri niin täynnä mutaisia varusteita ettei oikein nappaisi lähteä sinne keräilemään itseäni. Pakko kai se on.

Haha. En edes laskenut, miten monta kertaa kastuin eilen litimäräksi kuivaakseni taas hieman uudestaan. Onneksi ei ollut vilu missään vaiheessa. Nyt pitäisi suoria juhannusvehkeet kasaan ja lähteä mökille, on vaan tuo kylppäri niin täynnä mutaisia varusteita ettei oikein nappaisi lähteä sinne keräilemään itseäni. Pakko kai se on.
Johan on irstasta kommenttia, niin irstasta. Olet siis kastunut eilen monesti. Mutta nyt juhannusvehje jo reistaa ja se pitäisi vielä kerran saada juhlakuntoon. Kylppärissäkin on eritteellisiä varusteita, joten sinne ei tohdi mennä.

Hyi ja vielä kerran HYI!

Back
Ylös Bottom