Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

päivän ensimmäin työ oli suuntaa-antavien linjausten veto

tällänen siitä ny tuli
Hyvältä näyttää linjaukset. Tosin Halootatatahelsinki ois vielä osunut omiin linjauksiin. Sen verran on hyvät keikkameisingit niillä usein.

Heitetään tiistaiaamuun klassikko, jotta porukan ei tarvis olla niin totisia:
hjWYKal.gif

edit.
Jos joku funtsii, että kuka ja mitä tuo lähimmäinen mutsi tekee, niin siinä on @eventa mitä sairaimmissa seksileikeissään. Alla parempi foto:
tumblr_n6r14xtRPv1tc4qomo1_400.gif

Pirtelöstä tuliki mieleen, että uus blenderi pitäs ostaa. Vituttaa toi OBH Nordica, joka on pukannu ylikuumennuskäryä since day one. Paska mikä paska. Samanlaisella kaveri jauho broilerin fileitä. Masiinasta nousi savu. Paskoja vihanneksia.
Oon myös ootellut koska tuo hajoaa, niin saan uuden tuon OBH Nordican tilalle. Saa aina pyörittää aamupirtelöä 2 min, kun ohjeessa tais olla että max 20 sek saa käyttää. Mutta kun ei vaan tehot riitä siinä ajassa tekeen hyvvee.

Huomenta!

Se olisi viimein lauantain jäljiltä olo ihan normaali. Mikä on hyvä asia, kun tämä ilta menee ihon koristelun merkeissä. Ei olisi välttämättä mukavinta hommaa, jos vielä olisi heikko-olo :D

Vähän kun annoin mun proteiinikoneille banaanin kuoren, niin kyllä veitikat innostui. Eilen ne söi käytettyjä kahvinpuruja. Tehokasta.
2015-06-16 09.18.43-1.webp

Hyvältä näyttää linjaukset. Tosin Halootatatahelsinki ois vielä osunut omiin linjauksiin. Sen verran on hyvät keikkameisingit niillä usein.

saarilavan kalja-alueelle kun menee orttelemaan kiiruummaksi aikaa staminaa niin halootahelsinkin kuuluu sinne päälavalta liiankin hyvin

ja henkilökohtaista Minua ei kiinnosta nähtä heitä

liian pynttäytyneitä juippeja Minun makuuni

varsinkin kun etellinen GAYkka kokemus on red fang niin kontrasti on liian pökerryttävä

ennustan muuten että juurikin red fang on henkilökohtaisen Minän nousevan provinssin pääesiintyjä

en soita mikalle

Olipa moka katsoa musiikkiviteoita juutuubista. Tuli vaan matkakuume. Vuosi sitten olin Vegasissa EDC:ssä. Juhannus oli LÄMMIN. Ja mieltä lämmittävää oli NAISihmisten festaripukeutuminen = bikinit ja osalla vain alaosa + nänneissä teipit. Voi niitä päiväunia.
2014-06-22 03.27.10-2.webp

Olipa moka katsoa musiikkiviteoita juutuubista. Tuli vaan matkakuume. Vuosi sitten olin Vegasissa EDC:ssä. Juhannus oli LÄMMIN. Ja mieltä lämmittävää oli NAISihmisten festaripukeutuminen = bikinit ja osalla vain alaosa + nänneissä teipit. Voi niitä päiväunia.katso liitettä 128062

Hieman tässä matkakuumottaa itseänikin, tosin puhtaasti kelin takia. Aika tarkalleen vuosi sitten toivotettiin kesä tervetulleeksi Hollannissa bestiksien kanssa ja voin kertoa, että oli vähän hellemmät ilmat. Seuraava työvuoro vasta maanantaina, oiskohan noita äkkilähtöjä..

Hieman tässä matkakuumottaa itseänikin, tosin puhtaasti kelin takia. Aika tarkalleen vuosi sitten toivotettiin kesä tervetulleeksi Hollannissa bestiksien kanssa ja voin kertoa, että oli vähän hellemmät ilmat. Seuraava työvuoro vasta maanantaina, oiskohan noita äkkilähtöjä..
Niin, tuossa yks päivä pohdin suomen säätä ja vaikka talvesta tykkään, niin ketuttaa aina odottaa kesää ja sitten se kestää sen 2 kk. Hieman alkanut hiipiin mieleen, että saisko joskus sellaisen työn luotua itselleen jota vois suorittaa mistä päin maailmaa tahansa ja vois asua välillä vaikka maailman toisella laidalla.

Ennen ykkösharrastus oli laskettelu, mutta nyt kun tekis mieli surffata, niin se ei edes onnaa täällä ja longboardkausikin on saman mittanen kun suomen kesä.

Back
Ylös Bottom