Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

giphy.gif

Ole hyvä.

Onko täällä kukaan edes rakastunut tänään?

Uuuhhh toimisi erityisesti siellä makkarissa.

Juurihan kirjoitin punttimimmeihin rakastuneeni uusiin treenipöksyihini, jotka ovat vaatimattomasti merkkiä Superhot :D Alennusta antanut kirjamyyjäkin oli aika rakastuttava, mutta olin vielä niin hekumoissani housuista, etten ehtinyt häneen sen enempää hullaantua.

E. Jäin nyt ihan hivenen tuijottamaan tuota kuvaa

Minä joudun kuuntelemaan Mattia ja Teppoa. Ne laulaa kiihottuvansa jostain. Vähän ikävä ajatus.

Ostin perjantaina auton. Nyt ei oo enää kuumetta.
Apropoo. Kun viime kerralla rovinssissa sulla katosi ne housut sinne Ilmajokisten telttaan, liittyikö siihen jonkunlainen rrrrakastuminen?

Kyllä.. sekin pitäisi melkein omistaa. Ostinhan äskettäin When we were kingsinkin, vaikkei mulla ole edes dvd-soitinta täällä.
Tajusin juuri ettei mullakaan ole Commandoa dvd-formaatissa:( Niitä harvoja leffoja joissa viuhkamiinalla räjäytellään rakennuksia:D

Redbullin saatan juua. Piffiä grilliin ja mennä viimeistään kympiltä nukkuu joka yö.

edit. ja rantasauna

edit2 ja hiplaan uutta iphonea hihi. Jospa siitä näkyis vaikka tissit:p

edit3
qTIF6IH.gif

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom