Deleted member 43228
Hyvä!Wohoo! Sain nukkua puol ysiin! Kolme kertaa tosin piti herätä yöllä...

Mää tässä pohdin, jos menis ottaan puolen tunnin torkut. On taas ongelmia koneen käynnistelyssä. Meni kerran nukkumaan meno vähän myöhäiseksi.
Öitä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä!Wohoo! Sain nukkua puol ysiin! Kolme kertaa tosin piti herätä yöllä...

Wohoo! Sain puol ysi! Kolme kertaa tosin piti yöllä...
Oliski. Mulla on nyt neverendingmenstruationNaughty! Naughty girl!
edit. eiku mitävittua mun silmät lukikaan

Oliski. Mulla on nyt neverendingmenstruation![]()
Nyt alkaa olla too much info. Mulla on pahoja muistoja neverendingmentsuista.
Edesmennyt koiramme vanhalla iällä harrasti neverendingmentsuja ja arvakkaa kuka joutu usein vaihteleen siteitä. No gontsa tietenkin. Fak.
Aloin muuten eilen katsomaan tuota uutta Sense8:a. Ekan kahden jakson perusteella vaikutti varsin katsottavalta.
Mä oon päässy nelos jaksoon. Siihen asti meni rattoisasti mut sitten alko junnaa vähän paikallaan. Pitänee vielä kokeilla josko lähtisi hieman juoni etenemään.
Mäkin oon tämmönen biach![]()
Olet vakavasti epäonnistunut koulutuksessa. Enkä tarkoita koiraa.
edit. The other bitch!
Jotenkin tämä ei yllättäisi vaikka olisikin totta.Minä katson Nakudeittejä.
Jotenkin tämä ei yllättäisi vaikka olisikin totta.
Oon mä sitä pätkiä katsonut. Se on jotenkin hauskaa, kun niillä äijillä tulee aina kauhee heijari esim. joogaa harrastaessa (ei nauru-). Kun se nainen on siinä pylly pystyssä jossakin asanassa, niin, että sämpylä vain herkullisena pullottaa. Ihan luonnollinen erektio siis, eiku reaktio. Reaktio. Mutta lapsellinen ohjelma se on muuten, pikselöinti on varmaan tarkoitettu japanian markkinoille. Ne perkeleet kun kiihottuu siitä pikselimössöstä ilmeisesti. Sielä ei taida kellään olla 4K, tai edes Full HD -telkkareita käytössä. Jatkuva reaktio käynnissä kun säätiedotustakin katsoo. Kuvanlaatu vaan on niin huono että se kiihottaa.