Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt alkaa olla too much info. Mulla on pahoja muistoja neverendingmentsuista.

Edesmennyt koiramme vanhalla iällä harrasti neverendingmentsuja ja arvakkaa kuka joutu usein vaihteleen siteitä. No gontsa tietenkin. Fak.

Olet vakavasti epäonnistunut koulutuksessa. Enkä tarkoita koiraa.

edit. The other bitch!

MIssähän Ultimatum.

pictures_of_the_day_10.jpg

Aloin muuten eilen katsomaan tuota uutta Sense8:a. Ekan kahden jakson perusteella vaikutti varsin katsottavalta.

Mä oon päässy nelos jaksoon. Siihen asti meni rattoisasti mut sitten alko junnaa vähän paikallaan. Pitänee vielä kokeilla josko lähtisi hieman juoni etenemään.

Mä oon päässy nelos jaksoon. Siihen asti meni rattoisasti mut sitten alko junnaa vähän paikallaan. Pitänee vielä kokeilla josko lähtisi hieman juoni etenemään.

Juu, ei tuosta oikein ottanut selvää, millaista koukkua rupeavat rakentamaan. Jotenkin tulee Heroes mieleen, eikä pelkästään sen ählyn takia.

Mä olen vasta tällä viikolla päässyt aloittamaan Game of Thronesin uusimman kauden. Neljä ekaa jaksoa katsottuna, hyvin tuo kyllä toimii edelleen vaikka kirjat tuossa talvella tulikin luettua ja nyt kiinnittää huomiota lukuisiin eroihin kirjat vs sarja :D

Mäkin oon tämmönen biach:cool:

Biaaaaaaaaaaaaaach! [ei oo käynyt epäselväksi;)]

Olet vakavasti epäonnistunut koulutuksessa. Enkä tarkoita koiraa.

edit. The other bitch!

No en silloin kun kotona ollut muitakin! Mut jos yksin kotona niin pakko se vaihtaa tai haisee niinku surströmming.

Btw olin tekemisissä surströmmingin kanssa vkl! Oikean itsensä.

Nakudeitit ei ollut niin iso pettymys osallistujahabituksesta kuin aatamiohjelma. MUTTA sitä varten ostamani iso nivea ja lotus embo jäi taaskin käyttämättä:(

edit. Päivän toseen paltsuun- >

edit2. Onneksi ehdin käydä kakalla.

Jotenkin tämä ei yllättäisi vaikka olisikin totta.

Oon mä sitä pätkiä katsonut. Se on jotenkin hauskaa, kun niillä äijillä tulee aina kauhee heijari esim. joogaa harrastaessa (ei nauru-). Kun se nainen on siinä pylly pystyssä jossakin asanassa, niin, että sämpylä vain herkullisena pullottaa. Ihan luonnollinen erektio siis, eiku reaktio. Reaktio. Mutta lapsellinen ohjelma se on muuten, pikselöinti on varmaan tarkoitettu japanian markkinoille. Ne perkeleet kun kiihottuu siitä pikselimössöstä ilmeisesti. Sielä ei taida kellään olla 4K, tai edes Full HD -telkkareita käytössä. Jatkuva reaktio käynnissä kun säätiedotustakin katsoo. Kuvanlaatu vaan on niin huono että se kiihottaa.

Oon mä sitä pätkiä katsonut. Se on jotenkin hauskaa, kun niillä äijillä tulee aina kauhee heijari esim. joogaa harrastaessa (ei nauru-). Kun se nainen on siinä pylly pystyssä jossakin asanassa, niin, että sämpylä vain herkullisena pullottaa. Ihan luonnollinen erektio siis, eiku reaktio. Reaktio. Mutta lapsellinen ohjelma se on muuten, pikselöinti on varmaan tarkoitettu japanian markkinoille. Ne perkeleet kun kiihottuu siitä pikselimössöstä ilmeisesti. Sielä ei taida kellään olla 4K, tai edes Full HD -telkkareita käytössä. Jatkuva reaktio käynnissä kun säätiedotustakin katsoo. Kuvanlaatu vaan on niin huono että se kiihottaa.

En osaa kommentoida, kun en ole katsellut...nyt mielenkiinto kyllä heräsi. Kuka voisi vastustaa pikselöityä mirriä ?

phil-jones-censored-pussy.jpg

Back
Ylös Bottom